orkide75 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 enn å få sekslinger da:)? er mektig imponert her jeg sitter:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Ja,sånn går det når man klusser for mye med naturen. De er prøverrørs barn. Over flere steder i verden vil de innføre en ny metode der kvinnen bare får befruktet 1 til 2 egg slik at færre vil få flerlingere. Det er allerede blitt innført i norge..husker ikke hvor i landet,men det skal være billigere og færre egg. Et menneskekropp er ikke laget for og tåle 6-linger for eks. Mener mektig innponert over den dama jeg også!!! Og i tillegg er det de førtse afroamrikanske 6-linger som noen gang i historien har overlevd.
orkide75 Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 ja jeg blir helt satt ut:) og hvordan i all verden takler de det??? mener det positivt
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Det er noen kvinner som har superkrefter og hun er nok en av dem;=) Bøyer meg istøvet for dem som takler og ha flerlinger,særligt over 2!! Det er ikke mennskelig.....Ho er superwoman,det er jeg sikker på:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå