Nemofish Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Baby på 7 mnd ligger ute og sover i vogna si. Har på seg body og strømpebukse (ikke i ull, det ligger i vaskemaskina!), joggedress og tykk fleecedress. Ligger i saueskinnspose og er tulla inn i ullpledd utenpå der igjen...
Nickeguri Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Kommer jo an på hvor kaldt det er ute, det. Men det høres jo ut som om hun er godt kledd, da. Nesten for mye? Du kan jo kjenne i nakken på henne, hvis du kommer til. Det anbefales vel at barn kan ligge ute ned til 10 kuldegrader. Det er i hvert fall noe jeg har pleid å følge. Sover hun godt, og det ikke kaldere enn 10 kuldegrader, ser i hvert fall ikke jeg noen grunn til å vekke henne.
Prins&Prinsessa Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde en liten gutt på litt over 1måned som lå i ca det samme ute og sov i nesten 15 blå grader. Gikk helt fint det. Stod i ly om det skulle komme vindkast. Men gutten er frisk og god i dag. Ikke tenk på det. Hun sover nok veldig godt :)
Nemofish Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Glemte jo å skrive hvor kaldt det er ja... Huff... *ammetåke* ;O) Er fem kalde omtrent, men nå våknet hun og kom inn, verken for varm eller kald! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå