*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 ...jeg tisset på pinnen og fikk blått kryss! Jammen går tiden fort, gitt - her sitter jeg med nydelige Milla på puppen og hun er allerede blitt 3,5 mnd:o)))))
babyboyღaug07 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Blir ett års dag for oss også om noen dager Trodde ikke at jeg var gravid men fikk et svakt kryss Sitter her med en skjönn liten gutt på 3 måneder
Mor di! Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg fikk en gutt 2 uker før tiden, og fikk han 08.08.07... nesten vemodig at tiden går så fort! =) Jeg tisset forøvrig blått på pinnen 30 desember, så fant det nokså seint ut...hehe... tok en i starten av desember som var negativ, så tok det for gitt at jeg ikke var gravid. Da mens enda ikke var kommet i romjula måtte jeg ta en ny og fikk to nydelige streker!!! =)=)
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 He, he - ja det var sent. Jeg hadde to dager til ikm, men følte på mg at jeg var gravid (har jo vært gravid en gang før og kjenner kroppen min) - klarte ikke vente lenger....ble blått kryss før jeg var ferdig å tisse:o) 30. des lå jeg å spydde...og mange uker før det og mnage mnd etter det:o( Men det var jo verdt det da:o))))
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Ja, det er nesten litt vemodig på en måte...er sistemann for meg, så jeg får nok aldri oppleve den lykkerusen igjen..;o/
Love my kidz Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Så artig Rutletutt - husker du og jeg hadde samme termindato. Jeg testet positivt to dager før deg faktisk, ble overrasket jeg.. var prøver, men trodde jeg skulle slite ei stund. Jeg var i lykkerus!!!!!
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Ja, det er utrolig herlig når det går så kjapt:o) Var 2 pp for oss, dere da? Vi hadde jo en fra før av som satt på 1 pp, så jeg var skikkelig utålmodig, he he;o)
Mammapudding Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Så koselig:) For nøyaktig ett år siden i dag så var jeg og samboer litt uforsiktige da vi ikke hadde tilgang på kondomer og spiralen var tatt ut, så på denne dagen for ett år siden visste vi ikke at vi akkurat hadde laget verdens nydeligste lille jente:) Vet at det skjedde den dagen siden det var den eneste gangen vi var uforsiktig:) Vi var overhode ikke i prøving så fikk jo sjokk da, men guuuud så glad jeg er for akkurat det lille uhellet da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå