lego Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Noen her som vet hvor jeg kan få tak i SVART konditorfarge? Finnes det i det hele tatt??? Noen som vet! HASTER!
Sara Rompompei Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Wilton har i allefall svart. Jeg har kjøpt hos Jernia. Men jeg vil tro at alle som selger kakeformene ++ har dette. Et tips er å bruke kakao i tillegg til den svarte fargen. Eller blir den grå...
lenej :o) Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 panduro sin svarte er helt svart. trenger ikke blandes med noe som helst. for den er svart. selges fra katalog, eller fra utsalgs-steder. på pandurohobby.no ligger dem under "godteri".
lego Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg var innom en butikk i går som selger wilton. De hadde ikke svart, der ihvertfall. Og jeg må ha det i dag, så de rekker ikke å bestille opp... Da skal jeg sjekke hva jernia har. Takk for tipset.
lego Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Å supert! Da kjører jeg innom der etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå