Tildemana Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Synes ikke det er noe morro at Sarah er drept jeg. I Prison break...Hadde gledet meg ti l å se de to sammen igjen. Mistet litt gnisten det nå, da....GRRRR
~Snublefot~ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Åååååånei, hvorfor måtte jeg inn og se på dette innlegget, hadde jo tatt det opp og ikke sett enda....:-( :-( Æsj:-( *gremme seg* Ikke din feil, da:p
fleXibel Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Mista gnisten her å. De fikk liksom ikke lange tiden sammen i det fri.. så jeg håpet de ville komme sammen igjen..
Krokka og prinsessa Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 ÅÅÅÅå, irriterende at jeg leste innlegget ditt. Vi har ikke kanalen det går på, så vi må vente til sesong 3 kommer på dvd... Men nå vet jeg jo dette..... (
fleXibel Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Ble og satt ut da hun... var det Veronica?? gamlekjæresten til Lincoln ble drept... de begynnte å få følelser for hverandre igjen..åååååå
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Fikk ikke med meg begynnelsen på PB i går, fikk man se hodet hennes i den eska eller? Jeg veit ikke hvorfor men har en følelse av at det bare er lureri jeg at hu fortsatt lever...
fleXibel Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Vi får se kort kort glimt av hodet.. i en flashback lincoln har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå