Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Var å leverte storebror i barnehagen istad og han er så stolt over at lillebror har bursdag i dag, så han fortalte det til alle, og de sang bursdag sangen. Nå ser jeg frem til 3 dager med feiring, har så liten leilighet, så vi må dele det opp ;o)
lenej :o) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 oj oj!! så gøy!!! :) vi har 1års dag her på søndag, vi å skal bare ha et selskap da, blir bare for familien da, + venninna min og ungen hennes. (ellers så kommer alle 3). urk, måtte telle over her imårrest, vi blir jo "bare" 23 voksne her!! + noen barn! sku hatt en villa... eller et kråkeslott!
lego Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Gratulere med dagen til lillebror! Vi skal feire 2-års dagen i hele helgen vi.
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer med ett-åringen:o) rart å tenke på at du fødte i fjor på denne tiden, mens jeg testet positivt i dag for ett år siden:o)
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer til Gullet Håper det blir en fin helg
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Tusen takk for alle som har gratulert! Er så skuffet over faren til gullet, han kunne ikke komme før etter barna har lagt, fy fader altså, han som har jobbet så mye i det siste kunne liksom ikke takke nei til jobb i kveld, han startet eget firma i september, men skylder fortsatt på han mannen som gir han jobber! Også når vi snakker om andre ting, så sier han at han er sin egen sjef. Er så skuffet, at tårene presser på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå