*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 ...jeg tisset på pinnen og fikk blått kryss! Jammen går tiden fort, gitt - her sitter jeg med nydelige Milla på puppen og hun er allerede blitt 3,5 mnd:o)))))
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 jaaa er det ikke herlig.. har den pinnen enda jeg som jeg tissa på . heheh...syns det er et herlig minne... titter på den veldig ofte og tenker på alle tankene som rasa gjennom hodet mitt da jeg så det krysset.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Ja, tiden flyr noe helt utrolig... Hvordan gikk leggingen i går da?
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Heller dårlig:o( Pappen holdt på en god stund før han kom ned og sendte meg oppå med puppen...fikk lagt henne i sengen med meg og ammet litt, da sovnet hun ganske kjapt. Da var klokken blitt ca 22 tror jeg, og da hadde vi prøvd å legge henne i 2 timer. Jeg får bare få henne til å bli vant til at hun skal sove kl 20 i første omgang, så få jeg ta det å legge henne for seg selv etterpå...hun er jo ikke trett så tidlig på kvelden egentlig - tar jo litt tid å snu døgrytmen hos disse små;o/
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg har min dag den 19.11, men jeg viste at jeg var gravid da jeg pissa og sambo stod inne på vårt pittelille do sammen med meg glemmer det aldri. Hvordan går det med sovingen til Milla? Har tenkt mye på dere. Min sovner aldri før midnatt. ja for natta da. men så sover han nok ellers da
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 He he - har du tatt vare på den? Ja, det er nok et flott minne. Jeg husker også godt alle tankene som raste rundt inni hodet mitt da jeg så at testen var positiv - jeg begynte å sippe med en gang, og Tobias stakkar skjønte ingenting...han var på badet sammen med meg - med uteklær og sko på...klarte ikke vente med å ta av hverken han eller meg før jeg tok testen, jeg var så spent:o) Det var faktisk enda sprøere andre gang enn første gang;o)
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Nei, det går sånn passe...jeg prøver nå i første omgang å lære henne at hun skal sove tidligere enn midnatt...bader og steller henne og går inn på soverommet til kl åtte og gir pupp der. Hun sovner da på puppen etter en stund, men våkner med en gang jeg legger henne ned...så jeg ender opp med å ligge meg i sengen med henne og amme til hun sovner - da sover hun i allefall et par timer. Hun våkner ca annhver time for mat da, så jeg begynner å lure på om hun trenger mer enn hva jeg kan gi henne:o(
Gjest Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Hummm er akkurat slik hos oss også. men lillen legger godt på seg. (han er 7500 g og 64.5 cm) ... er bare klin umulig å få han til å sovne for natten før midnatt. Jeg gidder ikke pese mer jeg. og lar han sove når han vil. han er jo bare litt over tre måneder. men rutinene holder jeg likevel da. og i går tok han smokk for første gang. han er jo som blidest og ligger å prater med oss på kvelden. litt kos det synes jeg.
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2007 Milla var ikke mer enn 5330g og 58cm på 3 mnd kontrollen og hadde lagt på seg bare 270g på 3 uker...det er jo ok, men hs mente det var litt i underkant - at hun i allefall burde ha lagt på seg i overkant av 100g i uken. Milla nekter å ta både smokk og flaske....jeg har prøvd å pupmpe meg for å gi henne på kvelden, men da blir hun bare sint;o/ Det hadde vært greit nok å ha henne våken med oss om kveldene så lenge hun sovnet greit...men det er litt kjipt å aldri vite når jeg kan legge meg siden hun bruker så lang tid på å sovne...må opp kl syv for å gjøre storebroren klar for bhg, og da er det kjipt å ikke få sove før kl 2 for eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå