Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Sikkert et sunhetstegn........tror kroppen min er litt sliten om dagen:(
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Det er ikke gøy... Kanskje du er på vei til å bli syk. :-/
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Har vært skikkelig forkjølet hele uken, men har jo ikke tid til at kroppen skal få litt hvile. Får slappe av når jeg blir gammel og grå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå