Alba44 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hadde en tråd om bruk av nattvotter i går, og fant ut at jeg skulle prøve på han. Satte på han et par fleece/strikk-votter etter at han hadde sovnet i går. De satt på da vi var oppe i 4-tida for mat i natt, og jammen hadde han de fortsatt på da vi sto opp i 8-tida! Det hadde jeg ikke trodd. Hehe..han var såå søt da der han lå under dyna med pysj og votter. Men; da jeg tok de av han da vi sto opp så var hendene like kalde som tidligere netter! Merkelig...Trodde da virkelig det skulle hjelpe. Er vel kanskje bare ull som vil hjelpe. Noen som har opplevd det samme?
FanteGuri Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Prøvde med sånne fleece/strikk-votter jeg og en gang, men vesla var like kald på hendene likevel ja.. Snedig synes jeg og.. Har også prøvd å ha et tykt ullpledd over dyna, men hun ble ikke varmere på hendene av det heller, hadde trodd at om hun var god og varm på kroppen ville hendene bli varme også.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 jg hadee samme problemet med lilemann. har et ullpledd fra nøstebarn. tullet han inn i det før jg la dynen over. det hjalp på han, han var kald, men ik like kald som han vanligvis er
MathildeC Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Min teori er at det er fordi babyene er saa aktive med hendene at de er kalde! Lillejenta vaar sutter en del paa hendene pluss de er som regel oppe i lufta.... Da MAA de jo bli kalde for blodet renner jo fra de, det gjoer de jo paa oss ogsaa. Jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt over kalde hender saa lenge resten er varmt (snakker innendoers her). Men de kalde hendene paa puppen om natta...*hutre*..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå