Gå til innhold

hva tjener dere som jobber i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer. Jeg har fått min nye kontrakt og reagerte på lønna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er lønna da? kommer litt an på ansennitet osv

Skrevet

Jeg har 145,- pr. time. Har fagbrev jeg da, og fagbrevtillegget er på 7 kr. Så topplønn (lønnstrinn 6) er vel på 138.- uten fagbrev.

Hva fikk du i timelønn da?

Skrevet

Kommer ann på annsienitet.

Jeg har 10 års annsienitet og har 138,67 kr timen + tillegg.

Skrevet

90 kr timen! jeg har ikke jobbet der lenge men vært lenge ansatt (pga graviditeter og fødselspermisjoner). Har jobbet i butikk/service i 10 år snart. Fikk bedre betalt enn det da jeg satt i kassa på matbutikken som 18-åring jo... sukk...

Men jeg aner ikke hva butikklønna ligger på nå, så derfor jeg håper å høre hva andre tjener ;)

Skrevet

synes 145kr var litt lite jeg. Jeg har ikke fagbrev og har 9år anns. og har 11kr mer enn deg i timen,

Skrevet

Fikk beskjed om at det var topplønn, og at vi ikke kunne få mer enn det, med mindre vi hadde en stilling med mye ansvar som tilsa at vi skulle ha mer.

I følge tariffoppgjøret mellom HSH og LO/YS (pr 1april 2007) så er det sånn sa de.

Får tillegg på kveld da.

Skrevet

125,- i timen pluss tillegg

Skrevet

Når man er 18 nå skal man a min 103 kr timen tror jeg, jeg har ca 117+ tillegg. Så den lønna hadde jeg ikke godtatt

Skrevet

Ok er vel derfor jeg har mer enn deg da. For jeg har meieribestillinger, brusbestillinger og matvarebestillinger.

Pluss at jeg tar meg av opplæring av nye.

Skrevet

Jeg er sekretær i butikk og tjener 135 kr. Har nettopp begynt og forventer at det tar seg opp om en stund.

Skrevet

eg har fastlønn på 26000 i mnd.. aldri regna på timelønna.. men det e uten ansinitet i det hele tatt, sp stig nok allerde over jul...

så har eg bonus i januar da..

Skrevet

Hadde 110 i Coop.

Hadde 115 på kafe

Har mer i posten nå

Skrevet

90 kroner timen? det er jo helt sykt... da jeg var 17 år og jobbet p hagesenter hadde jeg 115 kroner timen... hadde jeg jobbet der nå hadde jeg sikkert hatt 140 kroner timen+tillegg fordi jeg er gartner..

Skrevet

jeg har 119,5 ca, jobber i en rimi butikk, pluss tillegg hvis jeg jobber nok timer..

4 års erfaring pluss studiekompetanse

Skrevet

Pluss tillegg hvis du jobber nok timer? Tillegg skal komme automatisk etter et visst klokkeslett på kvelden og helgene!

Skrevet

I Coop er det sånn at man får tillegg dersom man har over 20 timer på 14 dager. Tror de har lov til det, et så stort firma vill eneppe sluppet unna med det om det var ulovlig.

Det er ingen minstelønn i Norge.

Skrevet

feil, hos oss må du faktisk jobbe 15 timer eller mer i uka for å ha rett til tillegg... jeg har jobbet i 1 år, er 19 år gammel og har studiekompetanse + at jeg er frukt og grønt ansvarlig og får ansvarstillegg - har 116, 98, men det var for ett år siden, fordi jeg har vært sykemeldt og i permisjon, så det skal være mer nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...