Gå til innhold

Ikke krangle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bare være anonym,kjenner så mange her og det er fremdeles hemmelig at jeg er gravid..Fant ut av det for en ukes tid siden,så jeg er rundt 5 uker. Jeg har kjent på livmortappen lenge og den kjennes typisk gravid ut nå (ifølge pernille.) men jeg har sånne små nupper rundt den lille åpningen, som blir beskrevet som "sandkorn" på pernille. Men det står ingenting om at dette er normalt å få ved svangerskap eller bare noe som kan komme når som helst.

Er det noen fler som har opplevd dette ved svangerskap?Jeg har aldri hatt det før,ikke når jeg var gravid sist heller..

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg du skal holde fingrene unna livmortapp og det som er.

Ikke bra.. du kan få infeksjoner og det som værre er.

Hvorfor går du ikke til lege, fremfor å spørre her inne??

Skrevet

Det sier du til meg? hva med absolutt alle andre her inne som spør hverandre om medisinske spørsmål og råd? Jeg spør ikke av bekymring, men av nysgjerrighet. Livmortappen gjør ingenting å bli kjent med bare sånn at det er sagt, det er mange som kjenner på den. du må roe deg ned litt og komme deg langt vekk fra barnimagen hvis ikke du tåler spørsmål som mitt..

Infeksjoner..hva tror du kjenner med oppi der? dobørsten?IDIOT!Er det noen som har en hjerne her som har lyst å svare meg?

Skrevet

Jeg har hjerne, men ettersom dette ikke er et krangelinnlegg og du allikvel blir så irritert som du blir i innlegget over, bruker jeg hjernen min til å tenke at det er klokest å ikke gi deg et svar...

Skrevet

Æsj.. driver folk virkelig å fikler inni musa si og kjenner på livmortappen?? GRØSS.. Noe så utrolig ekkelt..

Skrevet

Kan jeg spørre om noe jeg virkelig lurer på: Hvorfor i ALL VERDEN legger man inn et sånt spørsmål på kranglesiden, endog med overskriften "ikke krangle", når dette jo nettopp er kranglesiden? Det er jo UTALLIGE forum her på BIM som dette spørsmålet ville passe i, hvor du ikke risikerer å få kranglesvar. Hva er hensikten?

Legger du noe ut på krangle, må du regne med at noen krangler med deg. Sånn er det.

Skrevet

Har du tenkt på at HI ville ha en mulighet til å trykke på Anonym-knappen, akkurat som du selv har gjort.... Istedenfor å slenge dritt til folk kan du vel heller holde kjeft om du ikke har noe fornuftig svar.... !!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Lille hissigpropp.. så så, pass nå litt på blodtrykket ditt.

DU ser så rar ut med det røde ansiktet ditt. Faktisk ikke rent lite rar.

Om du bruker dokost eller ikke.. jeg synes det er nesten like fjollete å putte fingre oppi der som dokost.

Synes du er en idiot jeg; For å legge ut et innlegg med "ikke krangle" på kranglesiden. Haha, lite dust du er da.

Let etter hjernen din heller.

Skrevet

Fornuftig som i det svaret du gav over her.

Haha. Du går jo frem med et godt eksempel.

Ta hunden og TE på en tur, og ro ned hormonene dine da kvinnfolk.

Skrevet

Det med anonymknappen er jo ikke noe poeng. Det er anonymknapp både på 2. trimester og 3. trimester og på 1.gangsdebatten, og der er det masse hyggelige jenter som kan gi seriøse svar. Jeg anbefaler å prøve der i stedet.

Skrevet

haha...skulle likt og sett den som aldrig har stukke fingeren oppi underlivet!

regner med enn bruker såpe og vasker seg litt først...

når en er gravid så forandrer jo underlivet seg litt,,forandrer farge og svolmer ofte opp,så det er sikkert normal me disse nuppen(sandkorna)

men visst det blir veldig plagsom,så kan du jo gå til doktor kansje-?

veit ikkje om dei har noke med garviditeten og gjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...