Gå til innhold

flere som har mye kynnere som plager en om dagen... uke 27..

Anbefalte innlegg

Skrevet

får de oftere og oftere synes jeg , føles ut som sting på sidene. Hele magen blir hard og knytt, kjenner at babyen presser imot og prøver å kave seg på motsatt side fra der kynneren er... uffa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også veldig plaget av kynnere. Utrolig irriterende og plagsomt....er i uke 28 nå.

Skrevet

jeg har det også som deg iljena.. er i uke 26

Skrevet

Jepp...litt for plaget:=(

Går på aktiv sykmelding..

Er i uke 27

Skrevet

er visst i uke 28 jeg og..hehe litt forvirret .. men fy det er vondt mens det står på, godt å høre at det er fler av oss da ;) så det ikke er no gale !

Skrevet

Kynnere kan framskynde fødselen! Ikke for å skremme dere, men har dere masse kynnere som er vonde og magen er hard store deler av dagen kan det være greit å ta en kontroll!

Jeg var veldig plaget med kynnere sist svangerskap, ble lagt inn på sykehuset i uke 26. Måtte ligge der i 30 dager, lå i 3 uker hjemme før jeg fikk. Alt gikk bare bra men fikk 7 uker fortidlig og la på meg 20 kg på de 7 ukene jeg lå i ro!

Denne gangen får jeg kontroll hver 14 dag.

Anbefaler en kontroll, kynnere er normalt, men hvis de er veldig vonde og hyppige kan de påvirke livmorhalsen og føre til premature rier og vannavgang.

Skrevet

Jeg har veldig mye kynnere, har hatt det siden uke 14.

Men nå gjør de også vondt, og varer lenge, uasett om jeg legge meg ned eller står oppreist.

Men det var visst ikke noe å bekymre seg for.

Men det er litt irriterendes, og nr det skjer får jeg orntlig hjerte klapp og får puste dårlig.

Skrevet

Har en del kynnere, men magen er så liten ennå at det ikke er plagsomt akkurat. Men synes det er tidlig i uke 16.

Jeg håper og håper at det gir seg for sist ble jeg sykemeldt og det har jeg verken tid eller lyst til.

Skrevet

Jeg har hatt kynnere fra ca uke 16, er nå i uke 28. De siste ukene har jeg vært så mye plaget at jeg ikke fikk lov til å jobbe, er nå 100 % sykemeldt. Ble regnet som et risikosvangerskap. Så nå sitter jeg her da og strikker julegaver og babyklær hele dagene.

Har nå tilslutt innsett at dette er det beste for babyen og meg, vil jo ikke at den lille skal komme før tiden. Savner jobben masse men har en veldig forståelsefull sjef som ikke vil jeg skal ta noen sjanser.

Er jo mitt 4 barn dette og forrige fødsel ble regnet som en styrtfødsel 2 uker før termin.

Det som bekymrer meg er at jeg ikke skal rekke inn på sykehuset engang hvis det starter før tiden.

De kynnerene jeg har hatt har i perioder vært vonde og regelmessige men har heldigvis stoppet opp.

Husk å lytte til kroppen, Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...