Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 han kunne bli med lille rosa og meg til Sverige idag:-) Det er koselig det!!! Far og datter tid............han savner søsteren min så mye han også og trenger å prate og gråte litt. Så vi skal nok få en fin tur sammen vi:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Så fint.... Og jeg savner en pappa som jeg kunne hatt litt pappa/datter og barnebarn tid med=0)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Så kos da! Ha en riktig god tur!!! Du og pappa i forsetet, lille rosa og søster bak... Sikker på at hun er med dere til Tanum strand, jeg... Gleder meg til å se deg (og de andre) i kveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Ja, hun sitter i baksetet og holder pekefingeren over munnen så lille rosa skal få skjønnhetssøvnen sin:-) Det er nemlig det englene gjør til oss mennesker før vi blir født, og derfor har vi det lille søkket mellom nese og lepper, det har jeg nemlig hørt:-) Et hviskende; hyyyssssj.......:-)
allerhelstNorge Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Ha en skikkelig god tur til Sverige alle 4;) Og så må du hilse pappan din så kjempe mye fra meg....
♥Snulder Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Åååå så koselig!!! Ha en flott tur!!! Snakkes i ettermiddag;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå