mimmitiltre Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 hei, har begynt aa vaakne opp med skikkelig vonde, stive fingere! skikkelig irriterende..begynte paa venstre haanda men naa er det begge hendene som verker... plagsomt! andre som har det slik??
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Å, ja. Er så hoven og har så vondt at jeg ikke klarer å løfte dyna en gang. Null styrke i hendene. Men heldigvis ikke lenge igjen, så da går det vel over....
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 hehe, ja så absolutt! Det er vann i kroppen som gjør det til. Jeg våkner innimellom med en følelse av at jeg har på kjempe strame skinnhansker jeg! Skikkelig vondt og ekkelt!
2 søte små:-) Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg har det også slik, skikkelig ubehagelig. Var på svangerskapskurs på onsdag, tittet da lettere sjalu bort på de andre gravide som satt der med ringer på fingrene...:-) Heldigvis går dette over etter fødselen.
mimmitiltre Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 bra aa hoere det ikke bare er meg og at det gaar over etter foedselen! : )
sweden ENDELIG mamma Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 jeg kjenner meg igjenn her ja....veldig ubehagelig ble litt skremt i førsten men etter å ha lest her så viser det seg at det er mange som har det ....så håper det blir bedre etterhvert.
Adelina2 Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde også masse vondt i fingrene i mitt første svangerskap..de var helt stive og vonde..klarte nesten ikke bøye dem..ble bedre utover dagen..verst om morgenen..går over etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå