Gå til innhold

vonde fingrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

har begynt aa vaakne opp med skikkelig vonde, stive fingere! skikkelig irriterende..begynte paa venstre haanda men naa er det begge hendene som verker...

plagsomt!

andre som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja. Er så hoven og har så vondt at jeg ikke klarer å løfte dyna en gang. Null styrke i hendene. Men heldigvis ikke lenge igjen, så da går det vel over....

Skrevet

hehe, ja så absolutt! Det er vann i kroppen som gjør det til. Jeg våkner innimellom med en følelse av at jeg har på kjempe strame skinnhansker jeg! Skikkelig vondt og ekkelt!

Skrevet

Jeg har det også slik, skikkelig ubehagelig. Var på svangerskapskurs på onsdag, tittet da lettere sjalu bort på de andre gravide som satt der med ringer på fingrene...:-) Heldigvis går dette over etter fødselen.

Skrevet

bra aa hoere det ikke bare er meg og at det gaar over etter foedselen! : )

Skrevet

jeg kjenner meg igjenn her ja....veldig ubehagelig ble litt skremt i førsten men etter å ha lest her så viser det seg at det er mange som har det ....så håper det blir bedre etterhvert.

Skrevet

Jeg hadde også masse vondt i fingrene i mitt første svangerskap..de var helt stive og vonde..klarte nesten ikke bøye dem..ble bedre utover dagen..verst om morgenen..går over etter fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...