drømme_mamma er gravid Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 kjenner som om de sovner, men ikke helt. prikker litt, men hvis man beveger fingrene eller forandrer på stillingen, går d som regel over er i uke 26
Gjest Orkideen Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har opplev det flere ganger og det er helt normalt. Det skyldes en nerve som ligger i klem og det er ingenting å bekymre seg over.
Hvitkløver2020 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 OPPLEVER DETTE VELDIG OFTE JEG OGSÅ
LilleBanan blir storebror Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Min venstre hånd dovner helt bort av å til på natten, kjempe ekkelt:)
Gjest Orkideen Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Tilstanden heter carpal tunell syndrom. For de fleste går symptomene bort etter fødselen. Hvis symptomene vedvarer og er veldig plagsomme må man opereres. Det er et enkelt inngrep og man sendes hjem fra sykehuset samme dag. Symptomene er verst om natten til å begynne med. Etterhvert hvis situasjonen forverres merker man mer og mer til tilstanden på dagtid. Det er vanlig at dette oppstår hos gravide og overvektige, men det kan oppstå når som helst ellers også.
Måånestråle Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Ja, jeg har det også sånn, og har hatt det siden kjempetidlig i svangerskapet. Det er visst helt normalt, jeg leste nettopp om det i "svangerskapsboken" som jeg fikk på legekontoret.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Jepp, har det slik jeg og! er i uke 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå