Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hei jenter. Er ikke riktig enda i denne klubben, men det er bare dager igjen. Er i uke 26 +5 I dag våknet jeg med mensen smerter. Har ikke hatt dette siden uke 12. Noen som vet om dette er vanlig? klem fra bekymret Mia
Maigullet Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Livmoren vokser veldig mye på den tiden, så det er vanlig at det gjør endel vondt sa jordmor til meg. Så lenge du ikke har regelmessige kynnere trenger du ikke bekymre deg
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg har også hatt litt vondt nå og da helt nederst i magen nå og da, men har tenkt at det er bare fordi babyen vokser og klemmer litt på ting + livmoren strekker seg. Har du vondt i ryggen også? Er det jevnt vondt, eller kommer det i tak (som kynnere)? Kjenner du noe til babyen? Uansett; hvis du føler deg usikker så er det bare å ringe til føden og spørre hva de tror om dette. De er vant til allslags spørsmål, og kan avgjøre om det er helt "normale" smerter eller om du bør komme inn til en sjekk. Jeg har ringt dem flere ganger, og de er så greie at! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 takk jenter! Har vondt i korsryggen å. Har kjent lite liv i dag
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Da ringer du føden. Ikke gå og bekymre deg, bare ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå