Gå til innhold

gratulerer med deres femlinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my good.. Tror jeg hadde blitt rimelig stresset. TENK å ha 5 babyer på èn gang da... Men sikkert gøy når de blir eldre.

Skrevet

Bøyer meg i støvet. Blir sliten av mine egne unger, og de kom èn og èn, hehe

Skrevet

Når alle jentene kommer i 2 års trassen, eller når alle selv skal bestemme hva de skal ha på seg når du er stressa=0) Eller år den ene endelig har sovna, og den andre våkner opp.

Skrevet

Oi,oi,oi....glad det ikke er meg;-)

 

Så tilfeldig siste halvdel av Dr.Phil for en tid tilbake.Ikke så ofte jeg ser på det:-)

 

Men der var det om et par som hadde et par tvillinger.Og hun hadde veldig lyst på en liten en til.Han hadde ikke fullt sååå lyst,men hun hadde etterhvert fått overtalt ham.

 

Og det endte med at fikk ikke bare en,to,tre,fire eller fem babyer.Men seks stykker!!!Tror jeg hadde omkommet!Fikk ikke med meg om det var på vanlig vis eller prøverør.Var jo helt kaos hjemme hos dem...

Skrevet

Oi! Tror nok de får litt stress fremover, men tenk å få fem skjønne barn da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...