Topmodel Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2104237.ece
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Oh my good.. Tror jeg hadde blitt rimelig stresset. TENK å ha 5 babyer på èn gang da... Men sikkert gøy når de blir eldre.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Bøyer meg i støvet. Blir sliten av mine egne unger, og de kom èn og èn, hehe
RundLurt? Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Når alle jentene kommer i 2 års trassen, eller når alle selv skal bestemme hva de skal ha på seg når du er stressa=0) Eller år den ene endelig har sovna, og den andre våkner opp.
snirkeline Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Oi,oi,oi....glad det ikke er meg;-) Så tilfeldig siste halvdel av Dr.Phil for en tid tilbake.Ikke så ofte jeg ser på det:-) Men der var det om et par som hadde et par tvillinger.Og hun hadde veldig lyst på en liten en til.Han hadde ikke fullt sååå lyst,men hun hadde etterhvert fått overtalt ham. Og det endte med at fikk ikke bare en,to,tre,fire eller fem babyer.Men seks stykker!!!Tror jeg hadde omkommet!Fikk ikke med meg om det var på vanlig vis eller prøverør.Var jo helt kaos hjemme hos dem...
*Lissi* Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Oi! Tror nok de får litt stress fremover, men tenk å få fem skjønne barn da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå