mamma til en prinsesse Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er den der knappen i midten hard å trykke på??? Jeg må trykke så hardt på min at jeg får jo nesten vondt i fingeren. Men kanskje det er noe galt med min??
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 har ikke tenkt på at den er hard nei. Kanskje den må "gå seg til" litt?
mamma til en prinsesse Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Har hatt den i en mnd så den må jo ha gått seg til på den tiden. Nei, tror jeg bare leverer den inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå