Miss L å di Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 hadde egentlig tenkt å kjøpe k810i, men det stod så mye dumt om den i en tråd her inne, så nå lurer jeg på om jeg skal droppe den... Vil ha enten nokia eller sony ericsson, og vil ha bra kamera. Noen forslag??
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har k810i og er kjempefornøyd med den. Har ikke hatt noe tull med den og synes den er veldig god. Tar flotte bilder!
lykkeligmed3 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg vurderte også k810i etter at jeg drukna k800i (snufs..). Jeg endte opp med den nye k850i istedefor, 5 megapixel kamera. Uansett tror jeg k810i er veldig god også. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå