Gå til innhold

Noen som har et bra mobil-tips??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde egentlig tenkt å kjøpe k810i, men det stod så mye dumt om den i en tråd her inne, så nå lurer jeg på om jeg skal droppe den...

 

Vil ha enten nokia eller sony ericsson, og vil ha bra kamera.

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har k810i og er kjempefornøyd med den. Har ikke hatt noe tull med den og synes den er veldig god. Tar flotte bilder!

Skrevet

Jeg vurderte også k810i etter at jeg drukna k800i (snufs..). Jeg endte opp med den nye k850i istedefor, 5 megapixel kamera. Uansett tror jeg k810i er veldig god også.

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...