de tre bukkenebruse Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 noen fler som er det i dag?=)
Slalotte Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Syns jeg har vært fødeklar i en uke nå.. hehe..
novembermammatil3 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Fødeklar ja!! ja det jeg og!! Formen er bare såå dårlig sover så mye.Serveldig sliten å grå ut.Venter nr 3 og folk sier at det kan være en luring. At han ikke vil ut med det samme. Håper og håper,skal i 40 årslag i morra.Får håpe det kan gi noen resultater.3 uker til termin og var på føden på onsdag m mulige rier.For all del junior kom kom:))
Adriansmor med tulla Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Skjønner at du mener 20 dg igjenn men er 4 dager til... men er klar som et egg nå jeg hehehe...
KristinGE Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Mener du klar rent psykisk eller er det noe med antallet dager igjen?? Har 22 dager igjen men er klar jeg
metteflette Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg ble vel det igår på antall dager. Men det jeg har ikke tid til å få baby før etter neste helg!! hehe, masse murringer, magen har sunket noe vanvittig og kynnere.. Men imorgen er det bursdag for de to jentene mine og neste helg må vi få unna siste rest... Men tredjemann er jo en joker, så vi får se.
de tre bukkenebruse Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 det nimmer seg hele tiden=) har 21 dager igjen!! har fått lånt meg boka Hva føde De nå? av Ragde og Ragde, den er skam bra=) komentarer og samtaler fra svangerskap fødsler og samtaler mellom far-jordmor hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå