Gå til innhold

Morgenurin eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå (som sagt i andre innlegg) inne i min 5 dag over IKM. Har allerede vært på do 2 ganger siden jeg stod opp, men vurderer å ta en graviditetstest... Tok en test på onsdag morgen som var negativ. Må jeg teste med morgenurin, eller kan jeg teste nå uten morgenurin? Ville dere ventet lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ventet. Dersom du er over IKM så trenger du ikke bruke morgenurin, men du må ikke gå på do på 4 timer, heller ikke drikke så mye. Da blir urinen mindre konsentrert

Skrevet

Si jeg gikk siste gang på do kl 8, må jeg vente til 12 da?

Skrevet

jeg må på do......???noen som vet?

Skrevet

Jeg ville ventet vertfall til klokken 11, helst 12

Skrevet

Ok, litt vanskelig når jeg sitter og leser til eksamen.. Men får prøve på det=)

Skrevet

Da runder klokka elleve, og jeg er kjempenervøs... Tenkt hvis også denne er negativ... føler det er noe galt med testene. Prøver å vente til dr.phil begynner rett rundt halv tolv, så tester jeg. Er så nervøs........ Men er jo ikke akkurat vanlig å gå 5 dager over IKM heller gjerne? Har som sagt hatt veldig vondt i korsryggen den siste uka. Er bare redd det er tanta som forbereder seg på å komme. Hvor stor er egentlig sannsynligheten for å få en positiv test nå, ettersom jeg fikk en negativ på onsdag?........................

Skrevet

Dersom du er gravid er sannsynligheten mye større da HCG da skal ha dobblet seg. Det kan være flere grunner til at den er forsinket.

 

1. Du er gravid

2. At du har hatt EL på ett snere tidspunkt og derfor kommer IKM senere.

 

Men vi får se. Håper for din del at du er gravid

Skrevet

Ok! Tusen takk! Legger svaret inn om ett kvarter=)

Skrevet

Negativ lyste mot meg igjen. Er helt skjelven og kjempetrist... Nå får jeg bare vente på tr..... åh, hvordan skal dette gå?...

Skrevet

Jeg hadde det sånn sist. Jeg temper så jeg visste hvor i syklusen jeg vara. Det som gjor at tanta ikke dukket opp når den skulle hos meg, var fordi lutealfasen plutselig var blitt 2 dager lengre.

 

Kjedelig med negative tester.

Skrevet

Veldig kjedelig...:( Hvor mange dager skal du gå uten mens før man må til legen?

Skrevet

Jeg evt egentlig ikke. men dersom du normalt har en normal syklus, men du plutselig går en uke på overtid, så går det jo an å høre hva de sier

Skrevet

Jeg får ringe og spørre da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...