madammen med tulla og fødeklar Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 skriver en egen jeg.. har ikke så mye med det andre å gjøre:) haha det tror jeg på. det virker ikke som om det er så mye sår bryr han egetlig siden ahn ikke tar mer alvorlig på ting. men men.. vet lite om saken så skal ikke uttale meg! Bra at du og Lucas har det bra, det er jo det viktigste hvor gammel er lucas nå? husker ikke elt forskjellen på han og tulla mi. hun blir 6 mnd 3 desember:) stor jente vi og koser oss masse.. er noen trøtte dager og selvsagt, men opp med hodet!! er ikke annet og gjøre! han er begynt å bryte han ja.. hahaha. godt å ha noen bamser og leke med. tulla har noen biteringer som hun angiper ganske brutalt når det klør som verst stakkar. tror det er en tann rett rundt hjørnet! men hun ksla for all del ikke holde munen litt åpen så mamma får se.. hihihi.. men kjenner ikke noe med fingeren enda, så får smørre meg med tålmodighet! er det noe tenner hos dere da? stor klem fra oss
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hei vennen, så tråden først nå jeg:) Han er nok veldig umoden desverre, men heldigvis er det han som får styre med det denne gangen og ikke meg, puh;) Lucas er litt over fire måneder, blir fem måneder 5 desember:) Så stor hun begynner å bli da, hehe jeg har bursdga 3 des jeg;) Kjenner til det, man blir litt sliten men er mest kos likevel:) Er hun begynt med grøt eller noe enda eller fullammer du? haha ja han elsker den lille kaninen sin, smokken har han også lagt sin elsk på uheldigvis, har snuppa noen favorittleker hun å? Det er typisk det, skal ikke få titte i munnen, vil mye heller spise på fingrene til mamma tenker jeg;) Det er en tann på vei hos oss men den er så treeeeeg, ligger å lurer rett under kanten nå og ser den såvidt men den bruker sin tid på å komme opp ja og imens sikler han verre enn ever overalt, må bruke smekke ellers er han klissvåt:) Stor klem fra oss:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 sorry er treig jeg og !!! Håper det går bedre med bf.. han må skjerpe seg altså!! men men... Lucas er 1 mmnd mindre han ja, stemmer det! har jo hukommelse som en sau.. hhaha Du har bursdag da ja:) joho da blir det fest på dib hihi hvor gammel billr du da? jeg mistet melken når hun var ca 4 mnd jeg uheldigvis.. var ikke noe kjekt, så nå får hun erstatning og lit grøt på kvelden. nam nam.. hun eeeelsker det! så det erveldig gøy! Får lucas noe grøt eller noe sont? Hun elsker sutt.. hihihi.. men ellers er det egebtlig bare en bitering som er helt topp.. hun liker det meste egentlig! så ingen favoritt kosedyr enda! er en tann på vei her og, det erjeg sikker på.. stakkar må være så ubehagelig! men hvordan er døgnrytmen deres da? har du gode rutiner eller? snuappa har begynt å våkne en del på natten. neon som er utrolig kjipi i og med at hun sov fra 21-07- men men.. er jo mulig den tanne som irriterer! håper dere har det bra!! Stor klem fra oss
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 han burde det ja, uff ass:S hehe ja han er det:) jepp da blir jeg 22, sklal feire lørdag 1 desember da,da blir det fest gitt hehe:) uff det var kjipt da, her ikke nok melk selv så har gitt flaske hele tiden utenom noen koseskvetter fra puppen;) så bra at hun elsker det:) Lucas får grøt til kvelds og babymat til middag, elsker det han også og så er han blitt så flink til å spise at jeg nesten blir rørt, nettop begynt med høystol da og han sitter støtt som en prest hehe:) kan tenke meg biteringen faller i smak nå ja når det er tann på lur, klør nok en del da:) døgnrytmen er som regel fin, har rutiner på det meste, han sovner som regel rundt halv åtte på kvelden og sover til 7-8 på morgenen:) det er kjipt altså og så slitsomt, hender lucas også våkner midt på natten for tiden, veldig slitsomt for han er jo lys våken og skal helst ikke sovne igjen før etter flere timer da luringen:S kan godt vær at det er tannen som plager ja, de blir visst litt utilpass av det:S klemmer:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 skal prøve å huske inn her på bursadgen din! du fortjener en fest da:) (trodde du ble eldre jeg ) hihih må jo bare skryte og si at i natt sov hun til nesten 5.. det er jo helt supert!!! joho.. gav hun litt mer grøt. håper det er det som hjlper. men var litrt redd for tidligere har det blitt for mye for henne og da får hun mageknip:S ikke noe kjekt det heller.. men nå er hun jo så stor at hun trenger sikkert mer:) men tilbake til bursdagen skal du ha fest hjemme? blir det ut på byn eller?? får du avlastinig av familie og venenr så du kommer deg ut litt eller? HVordan syntes u det er? oioio masse spørsmål her nå.. hahah Stor klem fra oss
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Takk for det:) Haha du trodde det ja, nå føler jeg meg gammel da:P Så bra! Om hun får mageknip så ha litt sviskejuice i grøten hennes:) Kan sikkert være greit å øke på litt med grøten, sover bedre da:) Lucas sovna halv åtte i går kveld, våkna for melk rundt tolv og sov til ti i morges:) Ja skal ha fest hjemme tror jeg også muligens byen alt etter som hva vi gidder:) Mamma passer villig lucas så jeg kommer meg ut litt, har vært ute tre- fire ganger siden jeg fikk Lucas:) Føles helt greit det, savner han litt såklart når hun passer han ,men det er utrolig godt med litt fri å, så føler jeg at jeg har mye mere overskudd til Lucas når jeg har hatt barnefri en kveld:) Har du hatt barnevakt til henne enda eller? stor klem:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 håper du får en fin bursdag uansett hva dere gjør da!! ja har hatt barnevakt noen ganger. jeg og syntes det er deilg. og som du sier, får mer overskudd til henne etterpå!! deilig.. men litt rart å våkne om morningen så er hun ikke der. da er det godt å vite at hun snart kommer hjem:) klem til deg:) ps. såå delig at han sover så godt!! snille lille lucas
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 høystol når han er fire mnd, er ikke det veldig tidlig
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 han er fire måneder og 17 dager og som du sikkert vet så er alle babyer forskjellige, det var rett for sønnen min å prøve å sitte litt i høystol, han er jo også usedvanlig tidlig ute motorisk sier hs. Forøvrig gjør han ikke det hver dag,bare når vi er hos min mor.... så nei det er ikke veldig tidlig
Gjest Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Takk for det:) Ja det er litt rart, men jeg syns det er enda rarere på dagtid for når han er borte føles det ut som om det er kveld hele dagen pga at jeg er vant til at det er stille bare når han sover:) Nettop gitt han grøt, han slukte en stor skål med grøt, aldri sett han spise så mye før, så nå har jeg lagt han selv om det ikke var lett, vanskelig å la vær å ta han opp igjen når han smiler så sjarmerende:) Vi var på firemånederskontroll i dag, litt sent men, dær så han andre babyer for første gang og ble helt gira:)Veier bittelitt over åtte kilo gjør han nå, godklumpen:) Gjort i dag dere da? klemmer:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 oioio stor gutt han nå prinsessen veier 6,9 kilo.. hehe hun og eeeeelsker grøt! nam nam.. og så flink å spise,, ingen søl:) nå sover hun og så nå skal jeg kooose meg og slappe av litt med tomatsuppe:=) ha en super i kveld
Gjest Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Han er en solid plugg, men så var han jo ganske solid når han ble født å, han har ikke doblet fødselsvekta si enda:) nesten 7 kilo, det er jo kjempebra,sikkert ei skikkelig godjente kan jeg tenke meg:) awwh så flink hun er, lucas søler skikkelig hehe:) Deilig det å, er så kaldt ute at tomatsuppe høres fantastisk deilig ut:D Lucas sovna halv åtte, har rydda og vaska leiligheten nå så skal lage meg noe chicken tandoori(måå ha mange ganger i uka) og lese en bok:) Ha en flott kveld du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå