dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 I dag er faktisk dagen for mimring og tilbakeblikk i barndommesn radio og tv verden. Om du skulle synge den sangen som dukker opp aller først fra barndommens underholdningsverden hvilken er det: Jeg har denne....... og det ler jeg av........ men for all del, å male sammen er kanskje undervurdert? "kom så tegner vi en sang..... ta med malerskrin og ark så setter vi i gang, så tegner du en melodi du syns er fin, så kan du henge den opp på veggen din" ha en fin dag! - tenk at dere skal på fest da.................. jeg er med i ånden!
Sara Rompompei Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Siden du allerede er inne på maling så fortsetter jeg med: Åååååå vi maler og vi maler og det blir så fint og flott når vi bruker rødt og gult og brunt og trallalalala hihi Så mye for min hukommelse...
Little Miss Naughty Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 God morgen til deg, også + alle andre. Her snør det. Lille snuppa hvinte da vi kom ut på vei til bhg og det var nesten umulig å få henne inni bilen. Sangen som jeg har i hode er "Dyrene i Afrika". Det var den vi sang etter på vei til bhg - aiaia hahaha:-) ha en super dag.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 God morgen alle sammen God morgen far og mor God morgen lillesøster, god morgen storebror God morgen trær og blomster God morgen fugler små God morgen kjære lyse sol, på himlen klar og blå Ha en flott dag alle mann alle:-) I kveld blir det fest, men først blir det tur til utlandet:-)
phantomet Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 "Mamma, Kan ikke du synge den sangen? Den som hjelper vet du....." "Hvilken sang er det som hjelper når det er så kaldt som i dag da?" "Den om snøen vel......?!" "Det falt et lite snøfnugg på klokker Hansens hatt. Det falt et lite snøøfnugg på halen til en katt. De to små snøfnugg ropte: Kom hit, kom hit, kom hit! Og så kom tusen snøøfnugg, og da ble verden hvit. Men da ble klokker Hansen helt borte med sin hatt. Tilbake stod en snøømann og ropte på sin katt!" "Den sangen hjelper alltid mamma. Bare vent så blir verden hvit.... *ler*
Gummelillan Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg er bjørnen gollegoll!!!!!!!!!!!! (ja, da, vet at for dere er han Colargol, men jeg slet litt med språket sån n ca. frem til jeg ble 8...) Synger sånn ca. fra 9-12 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå