Gå til innhold

god morgen i landet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er faktisk dagen for mimring og tilbakeblikk i barndommesn radio og tv verden. Om du skulle synge den sangen som dukker opp aller først fra barndommens underholdningsverden hvilken er det:

 

Jeg har denne....... og det ler jeg av........ men for all del, å male sammen er kanskje undervurdert?

 

"kom så tegner vi en sang..... ta med malerskrin og ark så setter vi i gang, så tegner du en melodi du syns er fin, så kan du henge den opp på veggen din"

 

ha en fin dag! - tenk at dere skal på fest da.................. jeg er med i ånden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du allerede er inne på maling så fortsetter jeg med:

 

Åååååå vi maler og vi maler og det blir så fint og flott

når vi bruker rødt og gult og brunt og trallalalala

 

hihi Så mye for min hukommelse...

Skrevet

God morgen til deg, også + alle andre.

Her snør det. Lille snuppa hvinte da vi kom ut på vei til bhg og det var nesten umulig å få henne inni bilen.

Sangen som jeg har i hode er "Dyrene i Afrika". Det var den vi sang etter på vei til bhg - aiaia hahaha:-)

 

ha en super dag.

Skrevet

God morgen alle sammen

God morgen far og mor

God morgen lillesøster, god morgen storebror

God morgen trær og blomster

God morgen fugler små

God morgen kjære lyse sol, på himlen klar og blå

 

Ha en flott dag alle mann alle:-)

 

I kveld blir det fest, men først blir det tur til utlandet:-)

Skrevet

"Mamma, Kan ikke du synge den sangen? Den som hjelper vet du....."

 

"Hvilken sang er det som hjelper når det er så kaldt som i dag da?"

 

"Den om snøen vel......?!"

 

 

"Det falt et lite snøfnugg på klokker Hansens hatt.

Det falt et lite snøøfnugg på halen til en katt.

De to små snøfnugg ropte: Kom hit, kom hit, kom hit!

Og så kom tusen snøøfnugg, og da ble verden hvit.

Men da ble klokker Hansen helt borte med sin hatt.

Tilbake stod en snøømann og ropte på sin katt!"

 

"Den sangen hjelper alltid mamma. Bare vent så blir verden hvit....

 

 

*ler*

Skrevet

Jeg er bjørnen gollegoll!!!!!!!!!!!! (ja, da, vet at for dere er han Colargol, men jeg slet litt med språket sån n ca. frem til jeg ble 8...)

 

Synger sånn ca. fra 9-12 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...