Labambie Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Da flytter jeg inn hos dere for siste innspurt! Gleder meg masse til de siste 12,blir spennende!!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Velkommen og god morgen til deg :-) Her er det spennende vet du :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer så mye!! Velkommen hit.
Athina' Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Velkommen litjmor! Har ventet på deg skjønner du, og var inne på 2.tri forrige dagen og lurte på hvor i all verden det hadde blitt av deg for jeg synes det tok så lang tid! Men åsså er du her nå da wiiii :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå