Gå til innhold

Usikker på alkohol...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite dilemma her. Skal på julebord i kveld, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til alkohol. Tok siste p-pille 3. nov og fikk tr 8. nov. Så om jeg skal beregne syklus utfra når jeg tok siste pille har jeg el ca nå mens om jeg skal beregne fra den dagen tanta kom er det ikke før om noen dager. Sambo og jeg kosa oss i går kveld for sikkerhets skyld (eller det er jo kos og da, men... ;) ) Men nå er jeg fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre med drikking i kveld. Tenk om det er et lite egg inni der som blir ødelagt fordi jeg drikker da?? Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Var jeg deg ville jeg drukket i kveld. For min del holdt jeg meg unna alko siste uken før jeg ventet mens. Embryo fester seg uansett ikke i livmoren før ca da og før det bare svever den rundt der inne og er ikke connected med deg i det hele tatt!

 

Kos deg på julebord.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...