Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg har et lite dilemma her. Skal på julebord i kveld, og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til alkohol. Tok siste p-pille 3. nov og fikk tr 8. nov. Så om jeg skal beregne syklus utfra når jeg tok siste pille har jeg el ca nå mens om jeg skal beregne fra den dagen tanta kom er det ikke før om noen dager. Sambo og jeg kosa oss i går kveld for sikkerhets skyld (eller det er jo kos og da, men... ) Men nå er jeg fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre med drikking i kveld. Tenk om det er et lite egg inni der som blir ødelagt fordi jeg drikker da?? Hva ville dere gjort??
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hei Var jeg deg ville jeg drukket i kveld. For min del holdt jeg meg unna alko siste uken før jeg ventet mens. Embryo fester seg uansett ikke i livmoren før ca da og før det bare svever den rundt der inne og er ikke connected med deg i det hele tatt! Kos deg på julebord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå