Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 svangerskapskløe...bør jeg kontakte lege? er i uke 39:p
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Tror ikke du trenger å kontakte lege forde.. Men smør på litt fuktighets krem når du klør.. hjelper ikke meg en gang men etter hvert..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Gå t lege. Sjå på http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html
Krokodillemor Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Gå til legen. Jeg nevnte for legen i dag at jeg er plaget med en del kløe. Da tok de straks blodprøver for å sjekke levertallene. Det kan nemlig skyldes at leveren ikke fungerer som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå