Gå til innhold

Ang. julebordet i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har kun vært på byen to ganger så jeg aner ikke hva en skal ha på seg i slike sammenhenger. Blir vel veldig kaldt hvis en skal ha på skjørt eller kjole. Hva skal dere ha på dere? Og hvordan skal håret være? Skal vi pynte oss ekstra liksom?

Har ikke lyst til å skille meg ut nemlig...teit å komme overpynta når alle andre er i hverdagsklær eller omvendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som dere skjønner så har jeg ikke noen venninner som går ut...derfor har jeg ikke peiling på åssen ting er, og har ingen andre å spørre enn her.

Skrevet

Heheh... Det spørs veldig på hvor man skal, og om man skal ut etterpå... Noen utesteder er det dress codes, andre steder ikke. Man pleier å pynte seg, altså ja, du bruker sminke hvis du vil det and such. Uansett hvor man skal ut (hvert fall i min vennegjeng) pynter vi oss når vi skal ut. Det gjelder trolig de aller fleste. Jeg går forresten i kjole og det som er nå, selv om det er ganske kaldt. Har bare en litt varm strømpebukse under - ikke den aller tynneste liksom:) Sort som regel.... Men det er ikke så farlig.

Håret kan være akkurat som du vil igrunn... Noen setter det opp, andre bruker bare hårspray. Trenger ikke ha noe brudesveis liksom...

Vanligvis har folk bare på deg jeans og en fin topp, andre ganger kjole og strømpebukse evt. skjørt.... Men pynte deg litt skal du ja:)

Skrevet

tror ikke jeg skal ha på meg kjole. tar på meg støvletter, en topp og jeans. fridays er litt uformelt altså. dress code på utesteder innebærer som regel bare at du skal være ok kledd, dvs ikke hull og greier. du trenger ikke kjole.

Skrevet

hadde det vært et julebord med jobben og greier(mer formelt), hadde jeg kanskje kledd meg enda mer pyntet.

Skrevet

Tenkte jeg skulle ha mørke jeans eller sorte satengbukser og en fin topp + pumps til :) Skoene kommer litt ann på om vi skal ut senere eller ikke da, orker ikke gå i killer heals hele natten lang ;)

Skrevet

mørke jeans +støvletter+ en fin topp:) gleder meg jeg :)

Skrevet

Jeg kunne godt kledd meg i kjole, selv om det ikke er spesielt formelt:) Men jeg er glad i kjoler, så det er meg!

Skrevet

Jeg har hverken jeans, støvletter eller pumps (sistnevnte ante jeg faktisk ikke hva var før for 2 dager siden). Tror nok jeg kommer til å se litt anderledes ut enn resten av gjengen uansett, men håper inderlig at jeg kommer inn på steder likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...