Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 noen som er våkne her eller?? kom på chatten da vel:D
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 hvor ble du av? er det ingen andre her heller?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 er her jeg...=) ennå iallefall, skal inn på fødn kl 7, har så smått begynt å få rier (tror jeg) og vannet er gått=)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Oi, så gøy! Jeg er våken siden Iris ikke ville sove...så bæsja hun og drakk litt, og sovna, men jeg sovna ikke da!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 japp det blir spennende=) var så usikker på om det var vannet som gikk eller om blæra mi var kommet helt ut på kjøret=) skrev innlegg for noen timer siden...men så gikk jeg i dusjen, å da jeg da vær færdig å stelle meg så bære PLOFF så var hele meg klisse våt... =P
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Hehe...typisk at det skjedde da du var ferdig med å stelle deg! Men åssen er riene? Litt tak inni mellom liksom? Hvordan er praksisen på sykehuset du tilhører ang vannavgang?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 først hadde jeg sjikkelige menssmerte lignende greier hvert 7. minutt, men så dabba det av, nå kommer å går det, vondt bare nederst i magen med et vondt nedpress liksom... fikk beskjed av jordmor om at jeg kunne prøve å vile et par timer siden det var mitt på natta og siden jeg ikke hadde rier eller noe vondt da jeg prata med dem.. så skulle jeg ta med meg noe som var blitt vått av det jeg tror var fostervann, så skulle jeg komme inn der å få det sjekka om det virkelig var vannet som er gått... å dersom det var det, og jeg ikke hadde rier ble jeg satt i gang i løpet av et døgn dersom resten tilsa det.. håper det virkelig var vannet som gikk da, blir drit flau kommer jeg inn der og får fortalt at jeg har pissa på meg, hahaha=)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Høres jo ut som det er vannet som har gått, så håper du slipper en slik flause! Min første fødsel begynte med vannavgang, og sykehuset i Skien hadde samme rutine som ditt bare de med vannavgang blir ikke sendt hjem pga innfeksjonsfare så jeg måtte ta med baggen da jeg dro på sjekk. Hadde ikke særlig sterke rier og fødselen gikk fort, så jeg håper du opplever det samme!:-)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 16. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2007 ååå så spennende!! skal krysse fingre for at det er storken som kommer med gutt/jente? er jo ikke merkelig at du blir usikker 10 dager før termin da...tror ikke JM lager en pinlig flause for deg der selvom det kunne hende at du tissa på deg selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå