Northernlights Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hei,sitter med et glass hvitvin. TV for gubben,dib for meg.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 hihi mye er klokka over there? Jeg la meg 1930 sammen mini. han er syk derfor er jeg ganske våken nå...hoster stakkars..men men
Northernlights Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Klokka er 6 timer bak norsk tid =o) 20:39 akkurat nå. Burde egentlig lagt meg. Er ikke i formen.Derfor jeg slapper av nå. Hatt hodepine hver dag i 4 dager. Så jeg tenkte det var litt bra å ta et glass hvitvin,og bare late meg. Skal lage eggsalat etterpå. Med purreløk.
Prish Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Hun er så stor! Bæsjer på potta enda hun bare er 7 1/2 mnd. Har noen skrytebilder inne på profilen min hvis du vil se. Hvordan er det med dere da? Begynner du å bli sliten av å være gravid? Venninna mi hadde termin 8 januar og fødte for to uker siden. Helledussen, så liten han var.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg er...spiser twist som jeg skulle spare til lørdagen!
mammaen til G & A Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Jeg er her, men naa har vel alle lagt seg=)
Northernlights Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Nei,jeg er her enda =o) Har ikke sett deg på lenge! Alt bra?
mayaya Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Jeg er her! Men det er vel ikke så rart, jeg er jo fulltidsansatt som nattevakt her inne.. hahhaa
Gjest Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Ja det tar på nå..7 uker igjen :0( Bæsjer på potte allerede`Så flink da!! Hehe Kevin er ikke det minste interessert i doen, så blir vel bleier en stund til tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå