Gå til innhold

er det flere våkne her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,sitter med et glass hvitvin. TV for gubben,dib for meg.

 

Skrevet

hihi mye er klokka over there? Jeg la meg 1930 sammen mini. han er syk derfor er jeg ganske våken nå...hoster stakkars..men men

Skrevet

Klokka er 6 timer bak norsk tid =o)

20:39 akkurat nå.

 

Burde egentlig lagt meg. Er ikke i formen.Derfor jeg slapper av nå. Hatt hodepine hver dag i 4 dager. Så jeg tenkte det var litt bra å ta et glass hvitvin,og bare late meg.

Skal lage eggsalat etterpå. Med purreløk.

Skrevet

Hun er så stor! Bæsjer på potta enda hun bare er 7 1/2 mnd.

 

Har noen skrytebilder inne på profilen min hvis du vil se.

 

Hvordan er det med dere da? Begynner du å bli sliten av å være gravid?

Venninna mi hadde termin 8 januar og fødte for to uker siden.

Helledussen, så liten han var.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg er...spiser twist som jeg skulle spare til lørdagen!:P

Skrevet

Jeg er her, men naa har vel alle lagt seg=)

Skrevet

Nei,jeg er her enda =o)

Har ikke sett deg på lenge! Alt bra?

Skrevet

Jeg er her! Men det er vel ikke så rart, jeg er jo fulltidsansatt som nattevakt her inne.. hahhaa

Skrevet

Ja det tar på nå..7 uker igjen :0(

 

Bæsjer på potte allerede`Så flink da!! Hehe Kevin er ikke det minste interessert i doen, så blir vel bleier en stund til tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...