Gå til innhold

En liten historie til skrekk og advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en dødelig kombinasjon: en fireåring, en pøbelrotte og en svart kajal. Først tegnet han helskjegg, rynker og øyenbryn på henne. Det var jo morsomt og jeg tenkte at det er ikke noe problem, det er jo sminke og jeg har sminkefjerner. Sikkert enklere å få av enn ansiktsmaling. Så tegnet han hele magen hennes som et digert grisefjes med tryne og hoggtenner, og hele ryggen full av generell grafitti og tegneseriebanning, hun var fortsatt ravende fornøyd og jeg var glad til så jeg fikk lest ferdig noe, og så tegna han skjelettet utapå armer og bein, foran og bak, og skrev HEI! på bollerompa. Fortsatt var alle glade. Så skulle mor lett og hendig ta det av med sminkefjerner. Det gikk ikke. Ikke med vann og klut heller. Eller med fet krem. Litt svett. Så ungen havna i bløt i badekaret og ble deretter såpa inn i ti minutter. Ansiktet er nå gjenkjennelig men noget grimete, grisetrynet gliser fortsatt bleikt på hele magen, skjelettarmer og bein er ganske vekk, det står fortsatt rester av HEI på rompa og halvveis synlig grafitti på ryggen. Hun sliter det vel av til konfirmasjonen. Jeg er glad hun skal ha langerma og høyhalsa og strømpis i barnehagen. Hurra. Er det noen som veit hvor man får kjøpt ansiktsmaling til unger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har du noen mellomrom. Bruk dem er du snill

Skrevet

Du har vanskeligheter med å lese løpende tekst? Er ikke det litt vrient i voksensamfunnet?

Skrevet

Klarer er en ting, men gidder er noe annet. Blir så unødvendig slitsomt å lese.

Skrevet

hehehehe....ser for meg det syndet luten :-DDDD

Har en guttvalp på 9år som driver å tegner på armene sine med svart tusj for tida...håpløst.. Men fant ut at våtservitetterne til pampers tok det ( hadde en prøvepakke liggende) det gjorde susen..kansje noe som kan ta kajal også?

Hvis ikke så kan vi bytte unger, så kan du få låne 2åringen min som har fått et "markerings behov" , driver å kler av seg og skvetter på gulvet så fort jeg snur ryggen til i 5 sek...en 9åring med kjærlighetsorg og fryktelig til sinne for tida....minsta på 6 mnd beholder jeg selvsagt en stund til :-))))

Skrevet

Hm, jeg vet ikke om du har lyst til å tenke over hva det egentlig sier om Pampers våtservietter...!!!

Skvetting for å markere revir? Det er jo spennende - Freud har sikkert noen tanker om det der. Hvilket kjønn er skvettern?

Kjærlighetssorg går aldri over...

Skrevet

For hva det er verdt: Du gav meg hvertfall en god latter :-)

Skrevet

hehe :-) Jeg har en forkjøla 1 åring som er konstant snottete,,,,,,,,,,,,,og i dag klarte småen å tegne en fin tett krusedull under nesen med NEONGRØNN sprittusj,,,,,,,,jeg trenger vel ikke å nevne at effekten unektelig blir påtagelig med alt det snottet i tillegg,,,,,,

Skrevet

Oljemaling går vekk med matolje, så da kan det være det tar denne grafittien også?

prøv det!

Skrevet

Får olje inn hele ungen i morra før neste bad - hun ser ut som jeg veit ikke hva nå... og hadde selvsagt vist fram både magen og rompa til kompisen i barnehagen så han kunne se at hun var tegna på, åpenhet er tingen!

Skrevet

Hehe.... Huff da! Jeg har også hørt at enkelte våtservietter er sterkere enn lut. Ville ikke brukt dem til bleieskift, men det er mulig det kan gjøre susen på bodytagging. :-)

Skrevet

Dette er en dødelig kombinasjon: en fireåring, en pøbelrotte og en svart kajal.

Først tegnet han helskjegg, rynker og øyenbryn på henne. Det var jo morsomt og jeg tenkte at det er ikke noe problem, det er jo sminke og jeg har sminkefjerner. Sikkert enklere å få av enn ansiktsmaling.

Så tegnet han hele magen hennes som et digert grisefjes med tryne og hoggtenner, og hele ryggen full av generell grafitti og tegneseriebanning, hun var fortsatt ravende fornøyd og jeg var glad til så jeg fikk lest ferdig noe, og så tegna han skjelettet utapå armer og bein, foran og bak, og skrev HEI! på bollerompa.

Fortsatt var alle glade.

Så skulle mor lett og hendig ta det av med sminkefjerner. Det gikk ikke. Ikke med vann og klut heller. Eller med fet krem. Litt svett. Så ungen havna i bløt i badekaret og ble deretter såpa inn i ti minutter.

Ansiktet er nå gjenkjennelig men noget grimete, grisetrynet gliser fortsatt bleikt på hele magen, skjelettarmer og bein er ganske vekk, det står fortsatt rester av HEI på rompa og halvveis synlig grafitti på ryggen. Hun sliter det vel av til konfirmasjonen.

Jeg er glad hun skal ha langerma og høyhalsa og strømpis i barnehagen. Hurra.

Er det noen som veit hvor man får kjøpt ansiktsmaling til unger??

...............................

sånn,da ble det leselig for L.R!

Morsom historie ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...