Gå til innhold

Dårlig samvittighet nå ja :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte datteren til sengs uten at hun hadde spist opp kveldsen, hun satt bare å tullet seg og ville ikke spise siste skiven uten at tv stod på. Jeg satt foten ned og sa det ble ingen tv siden det var litt over leggetid og hun ikke spiste skikkelig. Tok hun med på badet og der fikk jeg så hatten passet. jeg var ikke moren hennes lenger siden hun ikke fikk se tv og en kjeks til kvelds. Vet jo at dette ikke er noe som varer, meeen med alle de hormonene jeg har i kroppen nå så tok jeg det faktisk veldig innpå meg :s var inne hos henne nå, og verdens nydeligste jente ligger å snorker, da stakk det skikkelig og jeg angrer som en hund at jeg kjeftet litt på henne før hun la seg. Pleier alltid å ordne opp visst det har vært litt uenigheter på kvelden. Men ikke i dag. Ville bare få dette ut.. Og håper bebisen som er i magen kan komme ut snart og, har 5 uker igjen til termin. Og gråter for den minste ting og blir sint for litt mindre.. Stakkars mann og barn.. hufff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke ha dårlig samvittighet da! Alle krangler iblant og det er viktig å sette grenser:) *trøste* alt er glemt og bedre imorgen:)

Skrevet

Vedder på hun kommer og gir deg en klem i morgen!

Sånt skjer - noen ganger er nok nok... Jeg pleier alltid å understreke (samme hvor sur jenta vår er) at mamma og pappa er kjempeglade i deg selv om de blir sinte, så det vet hun, og skjønner også innerst inne at noen ganger er grensa nådd.

Trøsteklem fra ei med 6 uker igjen og minst like mye hormoner... (og tårer osv hehe)

Skrevet

Hehe nå sitter jeg å gråter, igjen.. Jeg tok opp i dag tidlig før hun gikk på skolen om hun skjønte hvorfor jeg ble sint i går kveld. Hun sa da at det var nok sikkert pga hun hadde tullet seg med kveldsbordet. Og sånn ville ikke hun ikke fortsette, for hun skal jo trossalt bli storesøster snart. Og babyen må ikke se at hun ikke kan spise skikkelig, for da spiser ikke han heller.. :) Jeg vet at alt ordner seg til slutt, men det var bare så frustrerende i går kveld. Tusen tusen takk for tilbakemeldinger :) Ha en kjempe fin helg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...