Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på par-kurs for nybakte foreldre, og vil anbefale det til alle dere. Det er ikke par-terapi, men heller en oppkvikker for forholdet, og ingen må si et kvekk om forholdet sitt til resten av gruppa (bare hvis de vil, altså).

Og for oss var det en ypperlig mulighet til å være litt ute blant folk, for oss selv, hvis dere skjønner :) (helsestasjonen hadde barnepass).

Anbefales på det sterkeste, og hvis kommunen deres ikke har tilbudet, så må dere mase litt på helsestasjonen om å få det i gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste om det i avisa,og spurte samboern min om vi skulle dra dit...syntes det hørtes litt spennende ut jeg,men det var i hvertfall ikke snakk om at han ville bli med på noe sånt da..=(

Skrevet

Vi skal på de to førstekommende tirsdagene :) Gleder meg! Hehe..

Skrevet

vi skal også på det neste uke:-) fikk med mannen da jeg sa at det var nettopp slik du sier; nemlig forebyggende:-) jeg hadde nok "tvunget" han uansett, men bedre at han er med frivillig, he he... ingen har vondt av å lære noen kommunikasjonsstrategier mener nå jeg!!

Skrevet

Du er ikke alene om å ha en steil mann. Min vil heller ikke høre snakk om no parkurs : (

Skrevet

Hos oss var det mannen som meldte oss på! Det var et samlivskurs for førstegangs gravide og nybakte foreldre, og vi gikk på det da jeg var gravid. Nå kunne jeg godt tenke meg en ny runde, etter at ungen har kommet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...