Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 6 mnd har alltid ligget på ryggen eller på siden, men de siste nettene har han snudd seg over på magen. Virker som han sover veldig godt i den stillingen, men bør jeg snu han over på rygg? Han klarer jo ikke å snu seg fra mage til ryggleie, og er redd for krybbedød.... Hva gjør dere andre? Jeg kan jo bygge opp madrassen på venstre side (snur seg alltid til venstre) slik at han ikke klarer å vri seg? Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julie snudde seg over på magen fra hun var ca 4,5 mnd gammel, og siden da har hun sovet like mye på magen som på ryggen.

Det har gått utrolig bra faktisk.

Men jeg skal innrømme at jeg var veldig ofte inne på rommet hennes for å sjekke henne.

Hun lå med hodet til enten den ene eller andre siden. Ikke en eneste gang har hun sovnet med hodet ned mot madrassen eller snudd seg dit i søvne.

Jeg tror de aller aller fleste barn legger seg over på magen før eller senere. Jeg fikk beskjed av legen min at dette ikke var noen fare så lenge de klarer å snu seg selv.

Skrevet

Hei=) Skjønner at du blir litt nervøs...men tror ikke det er så farlig jeg...

tenk på før i tiden skulle dem bare sove på magen pga krybbedød og nå er det ryggen snart er det vel magen igjen...tror ikke dem helt vetselv hva som er best jeg....hmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...