VerdensLykkeligste Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 lurer på om det er noen i hamar området som er gravide? kunne tenke meg BIM treff...
VerdensLykkeligste Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 eleverum er jo ikke så langt unna!!!
VerdensLykkeligste Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 har noen av dere vært på BIM treff?
Kosemamma´n Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Er BIM treff neste torsdag, 22.11 på Peppes i Hamar klokka 18. Var med for første gang for tre uker siden. Tre av de som var med da har termin før neste treff, så fint hvis det kommer nye mager til!!! (Vi var seks jenter totalt) Syntes det var kjempeskummelt å dra, men det var utrolig koselig når jeg først kom meg dit! Håper flere blir med på torsdag! - Jeg skal ihvertfall!!!
VerdensLykkeligste Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 det høres litt skummelt ut... men håper jeg får mulighet til å dra. jeg er 20+5 nå.... håper det også er flere nye, fordi da blir det ikke så skummelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå