Miss Dynamite Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 trengte vel egentli bare å "legge" det ut her.... prate litt med jentene liksom Venter egentli IKM den 17-20ende som er VELDI snart..hihi.. denne måneden er første måned med pergo, og 2mnd etter endometriose operasjon! Litt skummelt dette ja hadde el ca den 31okt. hadde virkelig mistet håpet,men typen min sier at "dette går bra" hehe..Så jeg må jo bare holde motet oppe men nå tenkte jeg at skulle fortelle litt om symptomer osv.. har mens smerter, men IKKE slik jeg hadde før MYE utflod! stikkinger på venstre side( også eneste sted som gyn fant eggposer) ømme nipler og området rundt. humørsvingninger! kvalm til tider også vært noe svimmel trøtt som ei sokk! dette ble mye rart, men trengte å dele med noen håper at det kan være en liten graviditet her ja men tør ikke teste enda.. Noen oppmuntrende ord? eller generelt bare noen ord?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hei Lille prøver'n. Du er ikke alene... Her råder også nervøsiteten, og er veldig spent. Håper så utrolig mye at pergoen har gjort underverker denne pp. Jeg begynte på pergo dagen etter deg, men fikk ikke positiv EL test før den 6. november. Hadde et lass med EL tester igjen, så fant ut at jeg skulle bruke de siden jeg allerede hadde de liggende... Vi har ganske like symptomer da... MYE utflod (men har hatt det enkelte ganger før også da) stikkinger på venstre side (regner med EL fra den siden da) VELDIG ømme brystvorter (har jeg også hatt før) vondt i hodet svimmel er oppblåst nederst i magen... Håpet bygger seg opp mer og mer, kroppen føles annerledes denne pp, spesielt den sist uka. Men fornuften holder meg nede, når vi har prøvd så lenge... Hvorfor skulle det klaffe nå når det ikke har gjort det før?? Skal teste på søndag jeg, siden legen anbefalte meg det... Krysser fingrene for at vi får det til denne pp! Hadde vært gøy om vi kunne følge hverandre videre inn på 1. tri i neste uke
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg er i min første pp. Men har også mange symptomer. Tok en test tidligere denne uka, men det var alt for tidlig. Så den var negativ. Skal teste igjen i morgen også. Symptomene jeg har er: Mye utflod, støl/øm nederst i magen veldig trøtt og sliten murring i magen metallsmak i munnen oppblåst Ønsker dere lykke til med testingen. Vi får håpe på 3 positive tester
Miss Dynamite Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 heisann dere, og hey Lucy T vil ha spire Har også mye vondt ihodet i det siste, hver eneste dag,"murringer"i tinningen nesten... føler også at ting er litt annerledes denne mnd.. har prøvd leenge jeg også, og har vært inne på tanken :hvorfor er det liksom annerledes denne gang, men så kommer "forhåpningene" igjen og tenker: MEN det er første mnd med pergo, og mange har klart det med pergo første gang!! kanskje dum tankegang men slik er det!! ja hadde vært kjempe gøy om vi fikk fulgt hverandre.. Hmm når skal du ha mens? min er ikke eksakt på dato, men har aldri vært etter den 20ende iallfall. Jeg tør rett og slett ikke teste jeg nå.. går og sier"åh teit å teste,mensen kommer snart" har mens smerter hver dag, men ik slik som de pleier, og idag har det "roet "seg ganske ned, og det er litt skremmende, for er så redd mensen plutseli kommer fram!!! dette ble langt...*huff* hvor bor du hen a...?? klem
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hei Slitsomt med mye vondt i hodet Jeg vet ikke helt når jeg skal ha mensen. Jeg har ikke hatt den på 2 år. Tok ut prevansjonen for litt over en mnd siden. Hadde mensen i 3 uker etter det. Tror jeg hadde eggløsning rundt 10. Så jeg prøver å teste nå i helgen, blir den negativ da, så prøve jeg igjen til neste helg hvis jeg ikke har fått mensen innen det. Jeg har også smerter som ligner på menssmerter, men de er annerledes enn sånn de har vært tidligere. Jeg måtte ta en test i sta også. Jeg VET det er for tidlig og hvis man skal teste tidlig må man ha morgenurin. Men jeg klarte ikke vente for det Den ble så klart negativ. Det skader jo ikke å teste, selv om det er kjipt når den blir negativ. Men kan jo bare hende det er for tidlig. Hvertfall hvis mensen din ikke har kommet den 20.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Hey igjen Lille prøver'n. Ja forhåpninger er flotte greier! De får meg gjennom dagene, hehe. Hvis vi ikke hadde håp igjen, ville vi sikkert ikke vært her. Vi har jo litt større sjangse med pergo, ellers ville vi ikke fått det av legen. Får trøste oss med det. Men første pergo kur er spennende... Mens skal være her innen den 21. Men legen min sa at jeg måtte ta en gravitest selv om jeg fikk en blødning, fordi det var vanlig med blødning selv om man var blitt gravid... (Er ikke helt med på om det var vanlig bare ved bruk av pergo eller alltid, så får bare gjøre som jeg blir bedt om...). Jeg har også fått mens smerter, men de er ikke her hele tiden. Det er jo positivt, for de har alltid vært konstante før (og da har jeg fått mens...) Jeg bor langt fra siviliserte plasser... Et sted mellom grantrær og mose.. hehe. (Er vel det som defineres som langt nord?) Klem )
Miss Dynamite Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 hei drea og lucy ja det kalles nord det der ;P Bor p østlandet jeg..hehe hmm mener du lucy,at det er vanlig med en blødning UANSETT med pergo...? har ikke fått høre noe om det fra min gyn. ja fy faen slitsomt med vondt i hodet HVER dag osv..Har bussteoriprøve på mandag, og har jeg så vondt i hodet kommer jeg til å stryke med GLANS!!!lykke til med testen i helgen, og gi beskjed da!! synd den var negativ for deg drea, men siden det er tidlig, så er det jo bare å ta den en annen dag ) man må ikke miste håpet..selv om det er grusomt vanskelig!! lykke til jenter!!! Jeg tøøøør ikke teste jeg så
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Hei Lille prøvern! Jeg er som sagt ikke sikker på hva legen mente med det der utsagnet. Skjønte ikke om han mente kun når man bruker pergo, eller om det var sånn for alle ellers... Men det var ikke noe som SKULLE skje UANSETT når man brukte pergo (tror jeg), mer noe som KUNNE skje... Og derfor måtte jeg ta en gravitest uansett om jeg fikk mensen, for å utelukke graviditet siden jeg skal rett over på neste kur uten opphold... Jeg er elendig på å forklare noe jeg ikke skjønner selv, men det er sånn jeg tolket det. Begynte selvfølgelig ikk å lure på det før jeg kom hjem... Smarte meg... Hehe... Og sånn for ordens skyld så ble min 3-4 dager for tidlige test i dag negativ... tror jeg... Men! Fikk min aller første skyggestrek!! Ikke verst Så håpet lever videre. Har aldri vært noen testoman før, så har ingen erfaring med sånt. Og EL testene jeg har tatt har vært digitale, så tolking er ikke min sterke side... Får prøve igjen om noen dager, og se om skyggen forsvinner eller er blitt til en strek Og MASSE lykke til med bussteoriprøven i morgen, skal krysse fingrene for deg!!
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 takk håper jeg klarer den... åååh en skyggestrek er bra da :D hehe... aldri opplevd noe slikt før... spennende!! hvis u vil snakke på msn kan du jo legge meg til ; [email protected] (to understreker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå