Gå til innhold

Spent og veeldi nervøs!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

trengte vel egentli bare å "legge" det ut her.... prate litt med jentene liksom :)

 

Venter egentli IKM den 17-20ende som er VELDI snart..hihi..

 

denne måneden er første måned med pergo, og 2mnd etter endometriose operasjon! Litt skummelt dette ja :) hadde el ca den 31okt.

hadde virkelig mistet håpet,men typen min sier at "dette går bra" hehe..Så jeg må jo bare holde motet oppe :)

men nå tenkte jeg at skulle fortelle litt om symptomer osv..

 

har mens smerter, men IKKE slik jeg hadde før

MYE utflod!

stikkinger på venstre side( også eneste sted som gyn fant eggposer)

ømme nipler og området rundt.

humørsvingninger!

kvalm til tider

også vært noe svimmel

trøtt som ei sokk!

 

dette ble mye rart, men trengte å dele med noen :)

 

håper at det kan være en liten graviditet her ja :) men tør ikke teste enda..

Noen oppmuntrende ord? eller generelt bare noen ord? :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo teste nå da...mange tester slår ut allerede uken før ikm.

Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

takker :)

 

har testet så mange ganger, også før ikm og negativ, så jeg venter iallfall til ikm dagen eller noe :) må sitte og "torturere" meg selv fram til da :Dhihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...