Miss Dynamite Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 trengte vel egentli bare å "legge" det ut her.... prate litt med jentene liksom Venter egentli IKM den 17-20ende som er VELDI snart..hihi.. denne måneden er første måned med pergo, og 2mnd etter endometriose operasjon! Litt skummelt dette ja hadde el ca den 31okt. hadde virkelig mistet håpet,men typen min sier at "dette går bra" hehe..Så jeg må jo bare holde motet oppe men nå tenkte jeg at skulle fortelle litt om symptomer osv.. har mens smerter, men IKKE slik jeg hadde før MYE utflod! stikkinger på venstre side( også eneste sted som gyn fant eggposer) ømme nipler og området rundt. humørsvingninger! kvalm til tider også vært noe svimmel trøtt som ei sokk! dette ble mye rart, men trengte å dele med noen håper at det kan være en liten graviditet her ja men tør ikke teste enda.. Noen oppmuntrende ord? eller generelt bare noen ord?
Brummeline3barnsmor Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Du kan jo teste nå da...mange tester slår ut allerede uken før ikm. Ønsker deg lykke til :-)
Miss Dynamite Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 takker har testet så mange ganger, også før ikm og negativ, så jeg venter iallfall til ikm dagen eller noe må sitte og "torturere" meg selv fram til da :Dhihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå