Gå til innhold

Facebook eller nettby noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt avhengig av de sidene:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe da er vi to :) inne på nettby heter jeg vicky1984 også...

er du juni mamma så hqr jeg laget en side for oss som heter junimammaer08 :)

uansett, legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet hvem du er :P

fjesboka kan vi evt ta der, for vil ikke legge ut fult navn her inne...

Skrevet

Da fant jeg deg:) Kaller meg for msloffen.(grunnen til det navnet er at mannen min heter Herlof og blir kalt for loffen.Derfor navnet msloffen:p )

Jeg såg det nå.Har ikke meldt meg inn i noen gravide grupper ennå pga at jeg ikke vil fortelle det til alle helt ennå:P Vil vente et par uker til:p

Det skjønner jeg godt at du ikke vil:p

Skrevet

kan jeg få komme med nicket mitt litt senere:)?

er så redd for at noen skal få vite at jeg er gravid allerede:)

tenkte å vente med å si det til jeg har vært på kontroll den 26 nov, for hvis alt ser bra ut, skal jeg si det til sønnen min på 10 år:)

Skrevet

Hehe.. Du har funnet meg:) Så da gjør det ingenting:) Synes det er gøy og kunne prate med andre på nettby sidene også:)

Skrevet

Japp, da er vi flere som er avhengige ;-) Facebook står og går hele tiden her i huset. Hehe.. hvis du får åpnet "din egen side" kan du få navn der :-)

Skrevet

Hehe.. er jo greit å holde kontakt me personer på den måten.Selv om mange tenker det bare er teit å holde kontakt slik:p

Min egen side? hehe..

Skrevet

jeg har både nettby og facebook nettby er nicket linev84 og facebook er line viola sand legg meg gjerne til som venn ønsker å bli kjent med flere som har termin i juni jeg selv har termin 11 juni:) og vi har ei datter som er født aug 2005 så vi gleder oss masse til lille gullet kommer:)

Skrevet

Har nå skrevet til deg:)

på nettby altså:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...