Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Har hovnet opp såpass i det siste at nå tør jeg snart ikke la forlovelsesring og giftering bli sittende på fingeren lenger....søren også! Liker ikke tanken, vil jo helst ha dem på. Noen flere som begynner å få vann i kroppen?? Er i uke 32.
HoneyBee <3 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Sjønner hva du snakker om! Jeg måtte ta min forlovelsesring rundt halsen her om dagen. Fikk den nesten ikke av... Vil så gjerne ha den på, men det går ikke Har ikke så masse vann i kroppen, er bare opphovnet.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg måtte ta av meg gifteringen tidlig i 2.trimester Skikkelig kjipt.. men den henger i et kjede rundt halsen, og det er ikke så lenge til jeg kan bruke den igjen heldigvis
Mia71 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Ja ringene er av. Faktisk må klokka av tidlig på ettermiddagen også:-)
pandabjørn Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 jeg haddet mye vann i kroppen når jeg gikk med førstemann, men denne gangen har jeg bare ødem 1 og har fortsatt på alle ringene og klokka har 5 dager til ks bare også
mimmitiltre Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 ja maatte ta av gifteringen og forlovelsesringen i midten av 2 trimester. var redd de ellers aldri skulle klare aa komme av igjen..jaja gleder meg til de kan komme paa igjen, men er jo ikke noe aa gjoere med det.. det vaerste var at mannen min sutret over jeg ikke kunne ha paa ringene..herregud, det er jo ikke jeg kan gjoere noe med liksom..
"gullet" Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Jeg får ikke til og brukke forlovelseringen, men gifteringen passer, det er fordi at jeg bestilte den en str større fordi jeg regnet m at jeg kanskje kunne hovne opp, og den sitter godt nå (giftet meg i sommer) har ikke hovnet opp m de to første, så dette er første gangen, så jeg er glad jeg var forutseende nok til og ordne m en litt større ring, planen er og få tatt den inn mens jeg ligger på sykehuset.. jeg er nå i uke 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå