propp Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Det var en gjennomgang av Kristoffer Schau hot or not forleden dag. Er det noen som ønsker å trekke tilbake deres standpunkt etter kveldens program der han er utkledd som baby og bæsjer i bleien? Hehe. Har ikke sett programmet før, vet ikke helt om jeg skal se det igjen heller...
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg tenkte, hehe, sikkert gøy å leke baby.. heeelt til han begynte å trykke. Var det nødvendig, esj altså.
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Næh, jeg syns han fremdeles er HOT. Hehe =)
propp Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har alltid synes at han var hot, men nå klarer jeg bare å se for meg den lange mannen trykkende med smokk.UÆÆÆÆH:(
Gjest Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Han er alt annet enn hot. Hadde ikke klart å nusse han engang med tanke på alt han har hatt truten bortpå......grøsser...
LurtRund Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Synes litt synd på Schau jeg.Han gjør det mest utrolige med seg selv bare for å ha noe som kan vises på fjernsyn. Synes det er synd at noen er så avhengig av å være på fjernsyn at man går så langt som ham.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Han var mer hot når han jobba sammen me Harald Eia og de to andre (husker ikke navna) på det me JokerNord og sånt.. (åå, hva het det showet igjen??) Og den Færra te mexico- sangen eller noe sånt! Den siste tiden.. NOT.. Men, hver sin smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå