Gå til innhold

HAHAHAHA, JEG TROR JEG DÆVVER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristoffer... Hehehehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, har ikke hadd sånn lattis på lenge..dritbra!!!!!

Skrevet

Ble i grunn bare kvalm jeg....skjønner at jeg ikke eier humor.

Skrevet

Hahaha leadern snuppa,, hvordan kan du IKKE le av verdens største baby som står å driter midt på gaten??

Jeg skal ærlig inrømme at jeg lo så tårene spratt hehehe ;)

Skrevet

hvordan går det an å ikke le av det der?!???????? heheheheh:P

Skrevet

Hehe... Har de ikke lært at de ikke skal gå fra en baby på stellbordet? HAHAHAHA... Selv om babyen re 2 meter lang.

Skrevet

jeg lo av det, fordi jeg liker sånn prump og bajs humor... men jeg synes ikke han er spesielt morsomt ellers.

Skrevet

Mulig jeg er dum (har ikke sett programmet), men hva har det med misunnelse og gjøre?

Skrevet

jeg så bare når de skulle skifte bleia og voksne menn spydde på do....

Skrevet

han skulle prøve å være misunnelig på en baby. som bare gjør som den vil og får alt servert ;)

Skrevet

hehehehe pinlig å innrømme at det er helt min humor :) lo godt når han lå å sprellet i sengen og spiste såpe også... Akkurat sånn som tuppa hehehe

Skrevet

Hehehehehe. Var så bra når han låg under den babygymmen...

Skrevet

mulig jeg kan skylde på at jeg alltid har synes han er ekkkkkkkkkkkkel

Skrevet

ja hehe, lo godt av det jeg også. og det trynet når han skulle bæsje! hehe, som å se jenta mi.. eller ikke helt da,haha :P

Skrevet

Hahahaha lo høyt for meg selv her gitt. Var så sinnsykt latterlig at jeg måtte bare le. Og bare det at han faktisk klarte å bæsje seg ut da:-)

Skrevet

hahahaha ja, skikkelig "det var ikke jeg som akkurat dreit" blikk ;) Også når han lå å slo på de lekene under babygymen, jeg sitter å små humrer enda jeg..

Skrevet

Tilogmed jeg som virkelig misliker Kristoffer og hans 'like' lo så tårene trillet her..

Han var en driiiiiiitbra baby.. også det å sette opp det trynet når han skulle bæsje da.. beundringsverdig :) hehe

Skrevet

Jeg lå å rulla under stuabordet i krampelatter av den baby greia....hehehhe...snakker om å være totalt hemingsløs.... :-D

Skrevet

Åhh, herreguuuud!! Hvorfor fikk ikke jeg med meg det.. Det er humor right down my valley!!:-DDDD

Vræææl, går det i reprise??

Skrevet

Hehehehe!!! Han er jo sinnsyk=) Utrolig morsomt!! Torsdag er blitt min absolutte favoritt tv-dag..Først Hells Kitchen med Gordon Ramsey (synes faktisk han også er HOt...hmmm hva er det med meg om dagen), så rikets røst og til slutt De syv dødssyndene...=)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Han greide jo ikke å holde latteren inne da han fikk flaske...heller ikke jeg!:P Men det var ekstremt morsomt det med bleia!

Blei litt glad å ha snille Iris som baby da, og ikke en sånn bråkebaby som ham!:P

Skrevet

Jeg er litt usiker på om jeg er interessert i å se dette i det hele tatt, men.. går det på nett-tv? :-p

Skrevet

hmm... kanskje je skal se dette jeg ogsaa da...

www.tv2sumo.no

Finner det der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...