feitogflott Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hva kan jeg gjøre,og hva kan det være?? Bare vanlig forkjølelse,eller?? Hun har hostet ca ei uke,men de to siste dagene har det bare blitt verre!! Var hos min fastlege i går..Han bare fnyste av meg,lyttet ikke eller kikket i halsen hennes..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Er hun tett i pusten og slimete? Ville ha fått en annen lege til og iallefall sett på henne når hun er så lita.
feitogflott Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Tett i pusten ja,og bare seigt slim hun spyr... Hjelp!!!!!!!!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Kan du ikke ringe legevakta og høre? Da gutten min ble tett i pusten og hadde kraftig slimete hoste ble vi sendt rett på barn akutt. Hadde han vært under 6 mnd hadde han blitt innlagt. Han fikk ventoline på maske som han pustet inn for å åpne i brystet slik at han pustet lettere. Denne virket til han derfor slapp vi innleggelse. Men synes så absolutt noen ska lytte på datteren din.
lklk Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Allmentilstand og feber, hvis hun har det dårlig bør du absolutt få henne sjekket.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Min hadde god allmenntilstand og var feberfri, uansett ble vi sendt til grundig skjekk da han var 7 mnd.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Da skal jeg hoppe i sengen jeg, men håper du får noen til å se og lytte på jenta di. Lykke til og god bedring lill lillejenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå