Gå til innhold

Fikk en tegning

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra minste nevøen min på 3 år :)

Han hadde tegnet fetter Adrian.....liten og søt,og ved siden av hadde han tegnet tante....hehe...laaaaaange ben....laaaaaange armer,så fikk han ikke plass til mere,så hodet er plassert under ene armen :))

Får ta det som et kompliment! Den er ihvertfall på plass på kjøleskapsdøra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er vel ikke fordi du er et troll...?

Skrevet

Hadde han tegnet 6 hoder til....tja så hadde det jo vært mulig han oppfattet meg som et troll :)

Med alt det viltre mørke håret mitt mente nemlig niesen min at fuglene kunne bygge rede oppi der ;)

Godt man ikke er hårsår :))

Skrevet

He he he he... Dette ler jeg godt av! Dritgreigutten kom hjem med en tegning for to år siden som liknetlitt...... han tegnet mamman som en blomst med kronblader på ben og armer og overalt, veldig smigrende... så tegnet han seg selv med hanekam og store ører for det syns han var kult, og da han skulle tegne dritgreipappan tegnet han en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang stige uten armer og ben, og den stigen ble tegnet så lang at den øverste delen som jo faktisk er hodet, det bare forsvant i intet... ha ha ha ha ha ha

" Og her er dritgreipappan, for du er jo så lang vettu".... vi måtte bite i oss mye høylytt smiling da.... så fin så fin.

Men du kan jo synge: "og med hue under armen og armen i bind, vender jeg livet det annet kinn........." Det er jo ikke så dumt !

:-)

Skrevet

Barnetegninger er jo bare sååå søte. I hvertfall om man får med en forklaring :D

Storebror tegna en tegning i fjor vinter med en bil (en avlang sirkel med 2 bitte-bitte-små hjul under) , derretter masse kluss over hele arket og en bitte-liten mann nederst i hjørnet.

bilen var bestemor og bestefar, den lille mannen var storebror selv. Og alt klusset? Jooo, det var veien de kjørte. Men mamma, de må ha kjørt seg helt bort. For jeg står jo her nede og venter på dem tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...