grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Kem du enn e. e veit du har besøkt me fleier ganga, men aldri bestæmt d før å bli. Korti kjæm du for godt? ser du me ikke skikka som mor? tilbyr ikkje livmora mi et trygt hjæm eller e d live ætter du frykta før? d e så sårt å e har så mange spørsmål. du e sårt etterlengta enda e ikkje veit kem du e. e håpa at næste gang du kjæm at du kjæm før å bli, før jør du d, ska e jør alt i min makt før at du ska ha d godt. e ska spis sunt,mosjoner,lev godt å ta vare på d. du vil kjenn d ælska heile tia, å aldri træng å lur på om du va ønska. før da e du! du e høgt ønska å ælska enda vi ikkje veit kem du e. lika du ikkje slagan av hjærte mitt? eller innholde i bloe mitt? e håpa at e får kjenn at du spire i magen min, at du væks å trives, at du sparka å kosa d og at når tia e klar førlate du kroppen min sånn at vi bægge to kan bli kjent mæ d. husk du e ønska!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 uff ja du har d ikke lett du heller nå. har vært i gjennom d du skal igjennom nå. var i 12 uke. jeg føler virkelig med deg. ta godt vare på deg selv i tiden fremover. stor trøsteklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå