Gå til innhold

ord å tanker.


grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kem du enn e.

e veit du har besøkt me fleier ganga, men aldri bestæmt d før å bli.

Korti kjæm du for godt?

ser du me ikke skikka som mor?

tilbyr ikkje livmora mi et trygt hjæm eller e d live ætter du frykta før?

d e så sårt å e har så mange spørsmål.

du e sårt etterlengta enda e ikkje veit kem du e.

e håpa at næste gang du kjæm at du kjæm før å bli, før jør du d, ska e jør alt i min makt før at du ska ha d godt. e ska spis sunt,mosjoner,lev godt å ta vare på d.

du vil kjenn d ælska heile tia, å aldri træng å lur på om du va ønska.

før da e du!

du e høgt ønska å ælska enda vi ikkje veit kem du e.

lika du ikkje slagan av hjærte mitt? eller innholde i bloe mitt?

e håpa at e får kjenn at du spire i magen min, at du væks å trives, at du sparka å kosa d og at når tia e klar førlate du kroppen min sånn at vi bægge to kan bli kjent mæ d.

husk du e ønska!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e gråter me de....

Skrevet

uff ja du har d ikke lett du heller nå.

har vært i gjennom d du skal igjennom nå. var i 12 uke.

jeg føler virkelig med deg.

ta godt vare på deg selv i tiden fremover.

 

stor trøsteklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...