Gå til innhold

trenger råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en nydelig gutt på 9 mnd som er verdens snilleste. men jeg har et stort problem.. jeg har siden 18 august hatt kraftige mens blødninger som gjør at jeg har mistet en del blod. noe som gjør at jeg er helt utslitt. pappaen har hatt sykemelding i 2 og en halv uke men kan ikke ta fri lenger fordi han jobber på prøve, så han tør ikke ta mer .. er det noen som har noe forslag ? tenkte eventuelt å få en dagmamma eller noe lignende til å ta ham noen dager i uken i et par uker fremover.. men syns det virker litt skummelt å "gi" over barnet mitt til noen jeg ikke kjenner.. og vet heller ikke om noen dagmamma.

hva skal jeg gjøre ? syns denne situasjonen er helt uutholdelig .. syns det er fælt at jeg ikke har energi til å sitte å leke med ham selv om jeg vet det bare er for noen uker til jeg får opp jern mengden min igjen..

så vis noen har en god ide tas den imot med takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om ordningen eksisterer lenger og evt hva som er kriteriene, men før fantes det noe som het husmorvikarer som kunne komme hjem og hjelpe til med hus/barn/mat. Spørre på helsestasjonen kanskje? Eller om det finnes noen hyggelige jenter i nærheten som kanskje kunne trillet ham en tur så du kunne sove litt?

Skrevet

tusen takk det skal jeg også sjekke =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...