Sistemann i magen <3 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg trenger hjelp!! Har bursdag (og jul..) som kommer like rundt hjørnet, men jeg aaaner ikke hva jeg skal ønske meg... Og om jeg ikke ønsker meg noe, så blir det bare kjøpt en haug med ting jeg ikke trenger eller evt har fra før... Like greit å komme med ønsker når foreldre og sambo likevel spør Noen som har lyst til å fortelle hva de ønsker seg, så kanskje jeg får noen gode ideer?
Pocoyoツ Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ønsket meg penger til ny garderobe etter at jeg har klemt ut den siste ungen! (Bare 7 uker igjen! Jippi! Er så lei mamma-bukser!)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 -marc jacobs sko -marc jacobs sko -en diger diamant på fingen -minst ett par vintage-kjoler -ipod -marc jacobs sko hahahaha...
LisaColli Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 -massasjeapparat -gavekort på spa -den krølltanga det er reklame for på tv nå -diverse serier på samledvd -parfyme
Tante Blås Squaw Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Bøker, musikk, nattkjole og treningstøy
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 - En dyr rettetang som frisøren har (tror jeg for den av mamma da...) - Diamond/gull smykke - eh....vaffeljern...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå