ann-k 82 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Navlen min begynner å tute litt ut nå,er 31+5 i dag. Men hvis jeg tar/trykker litt på navlen er det litt ømt. Skal det være ømt?? Noen som vet? Har det samme?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Det er helt normalt!! Hadde det slik sist gang også, og nå..
ann-k 82 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Det var godt å høre Siden dette er min første er det så mye rart å lure på,små og store ting som kan skape bekymring!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ja kjenner igjen det, var ikke en ting som skjedde med kroppen min sist gang som jeg ikke bekymret meg for! Da er det godt man har BIM! Spør heller en gang for mye enn en gang for lite!!! :-) Neste gang er du mye roligere!!!!
ann-k 82 Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 ja,det er godt å ha noen man kan spørre om alt mulig rart:) Tusen takk for hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå