Silker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Nå her vi vært og hentet verdens fineste Emmaljunga-vogn 08-modell, er superfornøyd! Så tusen takk for link og tips! Funnet deg kjole til brylluppet forresten?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hvem vogna har du kjøpt deg da? Vi har også Emmaljunga nå, er fornøyd,men må jo på noe lettere etterhvert som snuppa blir eldre Går det bra med deg forressten?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Så bra Ja jeg har faktisk bestilt over nettet *skummelt* Men den ble faktisk veldig bra! Skal bare få den sydd inn litt over rumpa så den sitter heeelt perfekt. Har du funnet kjole eller?
Silker Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 City cross, bare sportsvogna da. Beige og mørkeblå, superfin Og med ratt til, så Turbotrollet var fornøyd på prøveturen idag Hvordan har du? Her er alt bare bra, men går i FULL FART om dagen! Høyt og lavt. Var ute og tok mitt første vinglass (flaske ble det men) på lørdag, feira cuppen! Morro Med deg da? Og snuppis?
Silker Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Nei, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg!! Selv om det ikke er min dag så er det jo deilig å føle seg litt fin å da Men finner liksom ikke no! Så forresten masse bilder av frøkna di på lørdag, hu er bare helt nydelig!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Ja hvertfall når alle andre kommer til å være fine dessuten så er det så sjeldent at man får pyntet seg skikkelig, så litt morro når man endelig får sjansen. Har du tittet på pink chilli? Ingrid hadde kjøpt en helt nydelig kjole der *missunnelig på min vakre svigerinne* Jo takk synes jo det selv også da hehe, stolt hønemor vet du..
Silker Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Nei, det har jeg ikke... Er det i by`n?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Kult, her er alt supert. Kan tenke meg det er liv i heimen hos deg ja...hehe. Drit kult med cupgullet, skulle ønske jeg var der, men Thea er litt lita enda syntes jeg...har tatt meg en pils på en lørdag...men det ble med en 0.33l...hihi den 15 desember skal hun sove borte for første gang for da skal mor og far på julebord...det skal blir gøy!
Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jupp, i bogstadveien Jeg personlig syntes det var veldig mye flashy ting i butikkene, med store skjørt og paljetter over det hele. Men den som Ingrid hadde kjøpt var veldig veldig pen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå