Elskeråværemamma Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Leser at nytt sengtøy til barn bør vaskes to ganger, gjelder dette også håndklær, gulpekluter, bodyer...?? Har akkurat begynt å vaske alt utstyr og tøy til babyen
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg har bare vasket ting en gang jeg! Vasker på 60 grader da..
Krokodillemor Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg har bare vasket det en gang. Hvorfor skal en vaske det to ganger?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 sengetøy to ganger ikkjeresten... med unntak om det lukter fabrikk forsatt det gjør ofte sengklær....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Får være måte på. Det er jo ikke ås mange timene de små har påseg klærne før de blir bæsjet/gulpet ut likevel. Jeg har vasket alt nytt en gang på 40 grader - og alt fra loftet på samme måte. Det er jo allerede vasket mange ganger før, og var rent når det ble lagt bort. Flanellsbleier, kluter etc som har vært i bruk siden jr var liten, gir jeg en runde på 90 grader før baby overtar der. De får være bra tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå