Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 knip i magen eller stikking? Og kan man kjenne de i siden, eller nederst i magen når de kommer. Har en vondt som kommer ca. hvert 15 min Termin i morgen så håper det kan være noe =)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Vanskelig å svare på, for det er veldig individuelt. Noen har vondt nederst i magen, noen øverst, noen kun i ryggen og noen overalt. Men er det jevnlig er det veldig mulig at det er noe på gang. Mine gjorde ikke så vondt sist før det var mye tettere mellom. Mine starta på 20min mellom i mange timer, og jeg var veldig i tvil. Men plutselig hoppa det til 4min mellom og gjorde MYE mer vondt, da var det inn på føden! Lykke til i såfall!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg har hadd disse stikkene/knipene i sia også.. Jeg forsto det sånn at det var rier/modningsrier.. HAr ikke kommet lengere enda, annet enn et drøss av kynnere nå da.. Men har kjent disse stikkene flere ganger. Kjennes nesten ut som om noen tar en kraftig kniv å stikker i sia på meg!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Oj, haar de stikkingene jeg også!!! Kommer helt plutselig og gjør så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist! Er ikke regelmessig, har hatt det 2 ganger bare i dag.. Er i uke 34 jeg da, og skal ha ks 21 desember... Var på kontroll forrige torsdag og da var hodet nesten festet... Hjelpes...
medulla- ablongata Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg tror nok det er individuelt hvordan riene oppleves. Jeg har bare blitt veldig "do-trengt" når jeg har hatt riene. Ikke kjent noe i selve magen før pressriene har startet. Krysser fingrene for at det er rier du kjenner nå!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Takk, det håper jeg og. Litt morro hvis hun kommer til termin =) Fremdeles kommer de sånn hvert 15 min =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå