Gå til innhold

Funker TV3'en deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er bildet helt tullete, mens det funker på andre kanaler:-/

Går jo ikke an å følge med på Prison Break:-(

Ingen tekst, laaange ansikter og kuttet bilde:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer helt fint her, du kan få låne min;-P Bryr meg ikke noe om prison break jeg.

 

Det er ikke tv eller digitalboksen deres som er litt tullete

Skrevet

Her er det helt fint :) hvordan får du inn tv3 da? Har du stilt tv`n sånn at den tar inn det formatet prison break sendes i? er det annerledes i reklamepausene?

Skrevet

De andre kanalene funker helt fint.

Reklamepausene er også tullete:-/

 

*hyyyl* :-(

Skrevet

Da er det noe galt med kontakten mellom dere-kabelen-dem som leverer tv til dere. Skjedde oss sikkert en gang i måneden der vi bodde før. Og hver gang varte det vel ca et døgn. Hvilken leverandør har dere?

Skrevet

Canal Digital.

Men de andre kanalene funker jo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...