Monajenten Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Her er bildet helt tullete, mens det funker på andre kanaler:-/ Går jo ikke an å følge med på Prison Break:-( Ingen tekst, laaange ansikter og kuttet bilde:-(
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Fungerer helt fint her, du kan få låne min;-P Bryr meg ikke noe om prison break jeg. Det er ikke tv eller digitalboksen deres som er litt tullete
Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Her er det helt fint hvordan får du inn tv3 da? Har du stilt tv`n sånn at den tar inn det formatet prison break sendes i? er det annerledes i reklamepausene?
Monajenten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 De andre kanalene funker helt fint. Reklamepausene er også tullete:-/ *hyyyl* :-(
Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hmm, men har dere parabol? eller er det vanlig antenne?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Da er det noe galt med kontakten mellom dere-kabelen-dem som leverer tv til dere. Skjedde oss sikkert en gang i måneden der vi bodde før. Og hver gang varte det vel ca et døgn. Hvilken leverandør har dere?
Monajenten Skrevet 15. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2007 Canal Digital. Men de andre kanalene funker jo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå